امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱:۲۱:۴۷ - پنج شنبه ۲۳ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس بسیج رسانه گیلان تاکید کرد:
مجلس یازدهم نگاه ویژه به معیشت و بیمه خبرنگاران داشته باشد
        گیلنا- رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به شروع فعالیت مجلس یازدهم، بیان کرد: مجلس یازدهم نگاه ویژه به معیشت و بیمه خبرنگاران داشته باشد و مشکلات این عزیزان را بعد از سال ها چشم انتظاری، مرتفع کند.   به گزارش گیلنا از رودبار، سرهنگ مهدی پارسا در در همایش تجلیل […]

 

 

 

 

گیلنا- رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به شروع فعالیت مجلس یازدهم، بیان کرد: مجلس یازدهم نگاه ویژه به معیشت و بیمه خبرنگاران داشته باشد و مشکلات این عزیزان را بعد از سال ها چشم انتظاری، مرتفع کند.

 

به گزارش گیلنا از رودبار، سرهنگ مهدی پارسا در در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان رودبار که با همت سپاه و بسیج رسانه این شهرستان برگزار شده بود، اظهار کرد: روز خبرنگار فقط ۱۷ مرداد نیست؛ بلکه هر روز، “روز خبرنگار” است.

به گفته وی، اگر ظرفیت عظیمی به نام “خبرنگار” نباشد بسیاری از فعل و انفعالات جامعه به ثمر نمی نشیند.

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به ویژگی های بارز خبرنگار شهید محمود صارمی، گفت: هوش بسیار بالا، تخصص و دانش علمی، دقت و شهامت خبرنگار شهید محمود صارمی مثال زدنی بود و می بایست الگوی خبرنگاران قرار گیرد.

پارسا با تاکید بر تقویت روحیه مطالبه گری از خبرنگاران، بیان کرد: انعکاس مشکلات، مطالبه گری و پیگیری دغدغه های مردم با بیان سازنده و درست می بایست سرلوحه اصحاب رسانه قرار گیرد.

وی با تبیین نقش رسانه در جامعه، یادآور شد: رسانه می تواند با بیان مسائل و مشکلات و پیگیری مستمر و مطالبه گری، گره بسیاری از مسائل را باز کند.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان با انتقاد از روحیه نقدناپذیری برخی مسئولین، گفت: عده ای طاقت نقد را ندارند و فضای نقد را بستند و همین موضوع سبب کُندی گشایش در امورات می شود.

پارسا معتقد است؛ وقتی نقدی گفته و شنیده نشود یقینا هیچ تحول و حرکتی در جامعه صورت نخواهد گرفت و در نتیجه موجب رکود و روزمرگی می شود.

به گفته وی، می توان با نقد منصفانه و بدور از حُب و بغض می توان جامعه را به سمت توسعه و پیشرفت سوق داد.

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به مشکلات و دغدغه های خبرنگاران و اصحاب رسانه، گفت: امنیت شغلی، معیشت و بیمه خبرنگاران سال هاست که در هاله ای از ابهام است و این موضویست که بارها گفته شده اما برای رفع آن اقدامی صورت نگرفته است.

پارسا با اشاره به شروع فعالیت مجلس یازدهم، بیان کرد: مجلس یازدهم نگاه ویژه به معیشت و بیمه خبرنگاران داشته باشد و مشکلات این عزیزان را بعد از سال ها چشم انتظاری، مرتفع کند.

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !