امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۰۰:۱۵ - سه شنبه ۲۱ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خبرنگاران ارتش یک نفره هستند/ تاکید بر تقویت روحیه نقدپذیری در بین مسئولین
    گیلنا – مدیریت شهری منجیل در همایشی به مناسبت روز خبرنگار، از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان رودبار تجلیل کرد. رئیس شورای اسلامی شهر منجیل در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار کرد: رسانه ها با روشنگری و افشاگری جامعه را به سوی سالم سازی پیش می برند و این اقدام […]

 

 

گیلنا – مدیریت شهری منجیل در همایشی به مناسبت روز خبرنگار، از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان رودبار تجلیل کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر منجیل در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار کرد: رسانه ها با روشنگری و افشاگری جامعه را به سوی سالم سازی پیش می برند و این اقدام ارزشند عزیزان قابل تقدیر است.

سمانه ابراهیم زاده با تاکید بر حفظ وفاق، همدلی و همراهی، گفت: همه ی ما عضو یک شهرستان هستیم و‌ باید با اتحاد، همدلی و همراهی به سوی پیشرفت شهرستان حرکت کنیم.

وی، خبرنگاران را به ارتش یک نفره تشبیه کرد و افزود: خبرنگاران با قلم های صریح و پر از صداقتشان می توانند گره بسیاری از مشکلات را بگشایند.

 

 

تاکید بر تقویت روحیه نقدپذیری در بین مسئولین

نایب رئیس شورای شهرستان و عضو شورای شهر منجیل هم در این همایش بیان کرد: برخی ناآگاهی ها و نداشتن اطلاعات موجب بروز مشکلات، دشمنی ها و کشمکش ها می شود.

حسینی معتقد است؛ رسانه ها با آگاهی بخشی درست و اثربخش می توانند بسیاری از دشمنی ها و مشکلات را کاهش دهند.

وی با تاکید بر تقویت روحیه نقدپذیری در بین مسئولین، افزود: ما مسئولین نباید با نقد از مردم فاصله بگیریم و رسانه ها  بعنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین، با اقدامات رسالتمند در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان کمک حال مسئولین باشند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !