امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۱۱:۲۶ - دوشنبه ۲۰ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اجرای “احکام” به نفع نیازمندان در رودبار
  گیلنا – متولیان قضائی در رودبار در اقدامی پسندیده و درپی اجرائی کردن اهداف و سیاستهای کلان دستگاه قضائی و اجرای مجازاتهای جایگزین حبس، اجرای “احکام” به نفع مستمندان و نیازمندان صادر کردند. رئیس دادگستری رودبار در همین راستا به خبرنگار گیلنا، اظهار کرد: به منظور حمایت از قشر ضعیف جامعه ونیازمندان بویژه در […]

 

گیلنا – متولیان قضائی در رودبار در اقدامی پسندیده و درپی اجرائی کردن اهداف و سیاستهای کلان دستگاه قضائی و اجرای مجازاتهای جایگزین حبس، اجرای “احکام” به نفع مستمندان و نیازمندان صادر کردند.

رئیس دادگستری رودبار در همین راستا به خبرنگار گیلنا، اظهار کرد: به منظور حمایت از قشر ضعیف جامعه ونیازمندان بویژه در ایام شیوع کرونا ویروس، اجرای احکام دو پرونده را به جای پرداخت نقدی، حکم تامین کمک معیشتی برای نیازمندان قرار دادیم.

نادر اکبری با بیان اینکه از این قبیل “احکام” خدا پسندانه برای چندمین بار در دادسرای رودبار اجرا می شود، گفت: نگاه قوه قضاییه در صدور احکام، کاهش جرایم و همچنین انتفاع عمومی است و این اقدام در پی اجرائی کردن اهداف و سیاستهای کلان دستگاه قضائی و اجرای مجازاتهای جایگزین حبس صورت گرفت.

به گفته وی، برآورد ریالی کمک های معیشتی در پی اجرای “احکام” به نفع نیازمندان، مبلغ ۴ میلیون تومان در قالب لوازم بهداشتی و معیشتی می باشد.

گفته می شود، کمیته امداد حضرت امام (ره) در رودبار در اجرای این احکام با دادگستری شهرستان همراه بوده است.

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !