امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱:۰۵:۱۱ - پنج شنبه ۱۶ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه رودبار خبر داد:
توزیع ۱۳۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان در رودبار
      گیلنا – فرمانده سپاه رودبار از توزیع ۱۳۰۰ بسته کمک معیشتی در اولین گام از دومین مرحله کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد. سرهنگ پاسدار حسن فیضیان در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار با تبریک ایام مبارک دهه ولایت و امامت به اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی وکمک مومنانه […]

 

 

 

گیلنا – فرمانده سپاه رودبار از توزیع ۱۳۰۰ بسته کمک معیشتی در اولین گام از دومین مرحله کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار حسن فیضیان در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار با تبریک ایام مبارک دهه ولایت و امامت به اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی وکمک مومنانه در شهرستان رودبار اشاره و اظهار کرد: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه با هدف همدلی و هم افزایی و با نگاه ویژه به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا، در ماه محرم و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به سخاوتمندی و نوعدوستی مردم شهرستان رودبار، افزود: با کمک مردم ولایتمدار و خَیِرین بزرگوار، حدود هزار و ۳۰۰ بسته کمک معیشتی جمع آوری و در بین نیازمندان سطح شهرستان توزیع شد.

فرمانده سپاه رودبار با تقدیر از تلاش های ستاد رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در این شهرستان گفت:  ارزش ریالی  اینن تعداد از  بسته های کمک معیششتی بالغ برا ۲۵۰ میلیون تومان بوده که به دست نیاززمندان واقعی شهرستان واهد رسید و همچنین در ایام عید غدیر نیز طرح توزیع غذای گرم هم در دستور کار قررر دارد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !