امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۵۳:۵۰ - چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان
گیلان قطب صنایع قطعه‌سازی خودرو و سلولزی و دارویی
  به گزارش گیلنا معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در همایش تجلیل از صنایع برتر استان با بیان اینکه گیلان در تولید ناخالص داخلی ۲۷ درصد نقش داشت، اظهار کرد: سهم‌ نقش صنعت در بخش تولید چهار درصد دارای رشد بود که این آمار ارزش‌افزوده است. آرش فرزام صفت با اشاره به اینکه در بخش‌های […]

 

به گزارش گیلنا معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در همایش تجلیل از صنایع برتر استان با بیان اینکه گیلان در تولید ناخالص داخلی ۲۷ درصد نقش داشت، اظهار کرد: سهم‌ نقش صنعت در بخش تولید چهار درصد دارای رشد بود که این آمار ارزش‌افزوده است.

آرش فرزام صفت با اشاره به اینکه در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات، بیشترین بهره داری در بخش صنعت است، گفت: در صنایع قطعه‌سازی خودرو و سلولزی و دارویی، گیلان به‌عنوان یکی از قطب‌های تولیدی کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از یک هزار مسئله در کارگروه رفع موانع تولید استان بررسی و رسیدگی شد، افزود: از سال ۹۵ تا ۹۷، مقدار مبلغ هزینه شده برای بخش تولیدی یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !