امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۵۴:۱۲ - شنبه ۱۱ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زنگ “مهر” در شهریور به صدا در می آید
گیلنا – ر استاندار گیلان با اشاره به آغاز فعالیت مدارس، مراکز آموزش عالی و حوزه های علمیه از نیمه دوم شهریور ماه، گفت: دستگاه های متولی وضعیت شهرستان ها را بررسی و اقدامات لازم را انجام دهند. به گزارش  گیلنا از رشت، ارسلان زارع  در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در استانداری به […]

گیلنا – ر استاندار گیلان با اشاره به آغاز فعالیت مدارس، مراکز آموزش عالی و حوزه های علمیه از نیمه دوم شهریور ماه، گفت: دستگاه های متولی وضعیت شهرستان ها را بررسی و اقدامات لازم را انجام دهند.

آغاز فعالیت مدارس، مراکز آموزش عالی و حوزه  علمیه از شهریور ماه

به گزارش  گیلنا از رشت، ارسلان زارع  در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در استانداری به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: ایشان در بیانات خود به رعایت معیارها و ضوابط ستاد ملی کرونا تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان گیلان، افزود: افزایش آمارها نشان دهنده این بوده که عده‌ای به دستورالعمل‌ها و هشدارها توجه نکرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

استاندار گیلان با تأکید بر برخورد با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، گفت: کمیته نظارتی باید در شهرستان‌های فعال شده و نظارت‌ها را تشدید کنند.

وی با بیان اینکه خدمات دولتی در دستگاه‌های اجرایی بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تنها به افرادی که از ماسک استفاده می‌کنند ارائه خواهد شد، تصریح کرد: شهروندان باید در این زمینه مشارکت لازم را داشته باشند.

زارع با اشاره به افزایش تقاضا برای ماسک و ضرورت نظارت بیشتر و اتخاذ تمهیدات لازم برای تولید و توزیع ماسک در استان از سوی سازمان صمت، بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشخص نبودن زمان مهار و کنترل کامل این بیماری نیازمند تغییر سبک زندگی هستیم.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای، رسانه و فضای مجازی باید در این زمینه تولید محتوا داشته باشد، گفت: باید به دور از ایجاد اضطراب و در قالب استانداردهای تأیید شده وزارت بهداشت در این زمینه اقدام شود.

استاندار گیلان با اشاره به آغاز به کار مدارس، حوزه‌های علمیه و مراکز آموزش عالی از نیمه دوم شهریور ماه امسال، افزود: دستگاه‌های متولی در این بخش باید در سطح شهرستان‌ها وضعیت را بررسی و برای آغاز فعالیت مراکز آموزش با رعایت دستور العمل های بهداشتی اقدام کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !