امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱:۲۸:۳۴ - پنج شنبه ۹ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نمایندگان مجلس برای لغو کنکور ورود کنند
گیلنا – عضو هیأت رئیسه مجلس دانش‌آموزی کشور با اشاره به نگرانی جدی دلسوزان جامعه پزشکی و خانواده‌های آن‌ها درباره برگزاری کنکور گفت: ما از نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی که امید ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی هستند استدعا می‌کنیم درخواستی را مبنی بر لغو کلیه کنکورهای سراسری زمانی در این شرایط باشند. به گزارش […]

گیلنا – عضو هیأت رئیسه مجلس دانش‌آموزی کشور با اشاره به نگرانی جدی دلسوزان جامعه پزشکی و خانواده‌های آن‌ها درباره برگزاری کنکور گفت: ما از نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی که امید ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی هستند استدعا می‌کنیم درخواستی را مبنی بر لغو کلیه کنکورهای سراسری زمانی در این شرایط باشند.

نمایندگان مجلس برای لغو کنکور ورود کنند

به گزارش گیلنا از رودبار، امیرحسین برزو با اشاره به شیوع موج دوم ویروس منحوس کرونا در ایران اظهار کرد: در جریان روبرو شدن جامعه با ابعاد بیشتر این بیماری خانواده‌های داوطلبین کنکورهای سراسری روزبه‌روز نگران‌تر شده و تماس‌های انتقادی دانش آموزان نسبت به نمایندگانشان در مجلس دانش‌آموزی و تشکل‌های دانش‌آموزی طی این دو هفته افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به ارسال نامه‌ای در خصوص اعتراض به چرایی برگزاری کنکور سراسری در شرایط کنونی کشور و شیوع کرونا به رئیس‌جمهور و رئیس ستاد مقابله با کرونا و وزیر بهداشت افزود: این نامه توسط جمعی از نمایندگان مجلس دانش‌آموزی صورت گرفت و به همراه عده‌ای از فعالین تشکل‌های دانش‌آموزی از روز گذشته با اعضای کمیسیون بهداشت و آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی راجع به این موضوع صحبت کردیم و امیدواریم تدابیری اندیشیده شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس دانش‌آموزی کشور با درخواست از نمایندگان مجلس برای لغو کلیه کنکورهای سراسری تصریح کرد: با توجه به نگرانی جدی دلسوزان جامعه پزشکی و خانواده‌های آن‌ها ما از نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی که امید ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی هستند استدعا می‌کنیم درخواستی را مبنی بر  لغو کلیه کنکورهای سراسری زمانی در این شرایط داشته باشند و زمانی برگزار شود  که این بیماری منحوس کرونا در کل آحاد کشور تحت کنترل درآمده باشد.

نماینده دانش آموزان بسیجی استان گیلان در کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه تجربه نشان داده در اجرای پروتکل‌های یکسان با توجه به شرایط اقلیمی متفاوت کشور نمی‌تواند ضمانت اجرایی داشته باشد، گفت: ما تعجب می‌کنیم وزارت علوم و سازمان سنجش چه اصراری بر برگزاری کنکور سراسری در این شرایط دارند؟ آقای غلامی وزیر علوم متعهد می‌شود تمام پروتکل‌ها اجرا شود؟ اگر خدای‌ناکرده اتفاقی بیفتد چه کسی جوابگو است، نوش دارو بعد از مرگ سهراب فایده‌ای ندارد، بیاییم قبل از انجام کاری در مورد پیشامدش فکر کنیم.

بسمه‌تعالی
جناب آقای دکتر حسن روحانی
رئیس محترم جمهور
با سلام؛ در ابتدا از مجاهدت بی‌نظیر جنابعالی، مجموعه ستاد ملی مقابله با کرونا و کابینه دولت کمال تقدیر و تشکر را به عمل می‌آوریم.

متأسفانه مردم کشورمان برای کاهش فشارهای اقتصادی، امرارمعاش و گذراندن زندگی مجبور به حضور حداکثری و تشکیل تجمعات مختلف شده‌اند، همین امر سبب شد تا ویروس منحوس کرونا در ایران با حجم گسترده‌تری نسبت به قبل شیوع پیدا کند.

نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران با بیان دلایلی که به شرح زیر است جمعی از نمایندگان خواستار لغو تمامی آزمون‌های ورودی اعم از کنکور سراسری هستند.

ـ پروتکل‌های بهداشتی تدوین‌شده جوابگوی شرایط فوق بحرانی شیوع کرونا در کشور نیست.
ـ روحیه و افکار دانش‌آموزان شدیداً مخدوش شده و این شرایط باوجود اخبار متفاوت که از ماه‌ها پیش دانش‌آموزان را با بلاتکلیفی روبه‌رو کرده بود تا به امروز ادامه داشته است.
ـ با توجه به نگرانی جدی دلسوزان جامعه پزشکی و داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها توصیه می‌شود کلیه کنکورهای سراسری زمانی برگزار شود که بیماری در کل کشور به‌طور کامل تحت کنترل درآمده باشد، زیرا تجربه نشان داده اجرای پروتکل‌های یکسان با توجه به شرایط اقلیمی متفاوت کشور نمی‌تواند ضمانت اجرایی داشته باشد و متأسفانه ممکن است شاهد همه‌گیری شدیدتر با مرگ‌ومیر بالا باشیم و کسی نتواند جوابگوی ملت باشد.

جمعی از نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !