امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۴۵:۲۶ - چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون وزیر صمت:
شرایط تحریم را می‌توانیم به شرایط تولید تبدیل کنیم
  به گزارش گیلنا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در همایش تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی استان گیلان با اشاره به اینکه در لاهیجان تصمیم بزرگی برای قرارداد چای گرفته‌شده، اظهار کرد: یکی از تصمیمات گرفته‌شده در لاهیجان که مسئله مهمی است قرارداد جلوگیری از قاچاق چای است. عباس تابش با بیان اینکه فرهنگ‌سازی […]

 

به گزارش گیلنا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در همایش تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی استان گیلان با اشاره به اینکه در لاهیجان تصمیم بزرگی برای قرارداد چای گرفته‌شده، اظهار کرد: یکی از تصمیمات گرفته‌شده در لاهیجان که مسئله مهمی است قرارداد جلوگیری از قاچاق چای است.

عباس تابش با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در راستای حمایت کالای داخلی و ایرانی یکی از مسائل مهم است، افزود: این مسئله هنوز به‌صورت کامل و موجه رسیدگی نشده که این مسئله حائز اهمیت است و باید به آن رسیدگی فوری شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از واحدهای تولیدی در حال کم کردن وابستگی کشور به کالاهای خارجی هستند، گفت: این واحدهای تولیدی در حال بالا بردن کیفیت کالاهای داخلی هستند که لایق افتخار و بالندگی هستند.

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با اذعان به اینکه باید سهم تسهیلات صنعت برای تولید را به ۴۰ درصد برسانیم، بیان کرد: در حال حاضر سهم تسهیلات صنعت برای تولید ۲۶ درصد است.

تابش با اشاره به اینکه شرایط تحریم را می‌توانیم به شرایط تولید تبدیل کنیم، تصریح کرد: در شرایط کنونی مجبور به فکر کردن هستیم و معتقدیم که فکر و استعدادهای ملت ایران قدرت خنثی‌سازی توطئه و تحریم‌های دشمن را دارد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !