امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰:۵۴:۲۴ - پنج شنبه ۹ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
منطقه آزاد انزلی حلقه واصله مراودات اقتصادی با کشورهای همسایه
گیلنا – سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز خورسندی از زیرساخت‌های مناسب اقتصادی در منطقه آزاد انزلی گفت: این منطقه به دلیل ظرفیت‌های بسیار خوب خود دارای نقش مؤثری در ارتباط با کشورهای هم‌جوار بوده و نقش بسیار تأثیرگذاری در ارتباط کریدور بین کشورهای شمالی و جنوبی دارد. به گزارش گیلنا از بندر انزلی، سید […]

گیلنا – سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز خورسندی از زیرساخت‌های مناسب اقتصادی در منطقه آزاد انزلی گفت: این منطقه به دلیل ظرفیت‌های بسیار خوب خود دارای نقش مؤثری در ارتباط با کشورهای هم‌جوار بوده و نقش بسیار تأثیرگذاری در ارتباط کریدور بین کشورهای شمالی و جنوبی دارد.

افزایش مراودات اقتصادی با کشورهای همسایه از طریق منطقه آزاد انزلی

به گزارش گیلنا از بندر انزلی، سید عباس موسوی  در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در دفتر رئیس سازمان با اشاره به مهم‌ترین اهداف سفر خود به استان گیلان اظهار کرد: استان گیلان دارای ظرفیت اقتصادی بسیار خوبی بوده و یکی از دلایل بنده از حضور در گیلان آشنایی با ظرفیت‌های این استان و استان‌های هم‌جوار کشور جمهوری آذربایجان است.

وی با ابراز خرسندی از زیرساخت‌های مناسب اقتصادی در منطقه آزاد انزلی گفت: این منطقه به دلیل ظرفیت‌های بسیار خوب خود دارای نقش مؤثری در ارتباط با کشورهای هم‌جوار بوده و نقش بسیار تأثیرگذاری در ارتباط کریدور بین کشورهای شمالی و جنوبی دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اذعان به اینکه استفاده صحیح از ظرفیت‌های اقتصادی در استان گیلان به منجر به پیشرفت اقتصادی منطقه می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های موجود در منطقه آزاد انزلی در حال پیشرفت و گسترش بوده و اگر از این امکانات به‌خوبی استفاده شود گسترش ارتباطات ما با کشورهای همسایه بیشتر خواهد شد.

منطقه آزاد انزلی پایگاه اصلی صادرات و ترانزیت می‌شود

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این نشست با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های منطقه آزاد انزلی در راستای پیشرفت اقتصادی استان اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد انزلی در عرصه ترانزیت و ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر دارای ظرفیت خوبی بوده و در صورت اتصال منطقه آزاد به شبکه ریلی و توسعه زیرساخت‌های بندر کاسپین درآمدهای ارزی برای استان و کشور با افرایش مواجه می‌شود.

محمدولی روزبهان گسترش با کشورهای اروپایی و آسیایی را مهم‌ترین راهبرد سازمان منطقه آزاد انزلی قلمداد کرد و گفت: در تلاشیم تا این منطقه را به پایگاه اصلی صادرات و ترانزیت با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا و روسیه تبدیل کنیم.

وی با اذعان به اینکه منطقه آزاد انزلی نقش خود در گسترش مبادلات با روسیه و چین را به‌درستی ایفا کرده است، تصریح کرد: در چند وقت اخیر صادرات کالا به‌خصوص کالاهای ایرانی از طریق منطقه آزاد با افرایش نسبی مواجه شده و این سازمان نقش خود را در عرصه اقتصاد و صادرات تاکنون به‌خوبی انجام داده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !