امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۴۷:۰۰ - چهارشنبه ۸ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد
کشف کالای قاچاق ۱.۶ میلیاردی در لنگرود
گیلنا – فرمانده انتظامی لنگرود با اشاره به کشف ۴۰۴ بسته تجهیزات مربوط به دستگاه علف زنی قاچاق، گفت: ارزش کالاهای کشف شده یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است. به گزارش  گیلنا از لنگرود سرهنگ مجید نیکویی در این باره اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر پخش تجهیزات قاچاق توسط دو نفر در […]

گیلنا – فرمانده انتظامی لنگرود با اشاره به کشف ۴۰۴ بسته تجهیزات مربوط به دستگاه علف زنی قاچاق، گفت: ارزش کالاهای کشف شده یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است.

کشف کالای قاچاق ۱.۶ میلیاردی در لنگرود/ ۲ نفر دستگیر شدند

به گزارش  گیلنا از لنگرود سرهنگ مجید نیکویی در این باره اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر پخش تجهیزات قاچاق توسط دو نفر در لنگرود بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ نیکویی با بیان اینکه با تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت موضوع، متهم مورد نظر حین تردد با خودرو ون در سطح شهر لنگرود شناسایی شد، افزود: مأموران کلانتری ۱۱ خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن، ۴۰۴ بسته تجهیزات مربوط به دستگاه‌های علف‌زن قاچاق را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه دو متهم ۴۶ و ۴۷ ساله این پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !