امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۰۷:۲۸ - یکشنبه ۵ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعلام جزئیات دریافت حق‌الزحمه بنگاه‌داران معاملات ملکی
گیلنا – رئیس سازمان صمت استان گیلان از برخورد جدی با متخلفانی که مصوبه ستاد تنظیم بازار را رعایت نکنند خبر داد و گفت: تیم‌های کارشناسی با بررسی‌های لازم نرخ اعلام‌شده را تصویب کرده و کسانی که آن را رعایت نکنند به‌شدت با آن برخورد می‌شود. به گزارش  گیلنا از رشت، فرهاد دلق‌پوش با بیان […]

گیلنا – رئیس سازمان صمت استان گیلان از برخورد جدی با متخلفانی که مصوبه ستاد تنظیم بازار را رعایت نکنند خبر داد و گفت: تیم‌های کارشناسی با بررسی‌های لازم نرخ اعلام‌شده را تصویب کرده و کسانی که آن را رعایت نکنند به‌شدت با آن برخورد می‌شود.

اعلام جزئیات دریافت حق‌الزحمه بنگاه‌داران معاملات ملکی

به گزارش  گیلنا از رشت، فرهاد دلق‌پوش با بیان اینکه تمامی بنگاه‌های معاملات ملکی نباید بیش‌ازحد مجاز ابلاغ‌شده مبلغی را دریافت کنند، اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه دولت بنگاه‌های معاملاتی باید مصوبه لازم را به آن عمل کنند زیرا افزایش اجاره‌بها در کلان‌شهرها بیش از ۲۰ درصد و در دیگر شهرهای کشور بیش از ۱۵ درصد ممنوع اعلام‌شده است.

وی با اشاره به جزئیات چگونگی دریافت نرخ فروش معاملات در بنگاه‌های کشور و استان گیلان تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار بنگاه‌های معاملاتی باید تا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان یک درصد از مبلغ کل، از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد هشت‌دهم درصد، از یک میلیارد تا دو میلیارد شش‌دهم درصد و از دو میلیارد تومان را نیم درصد را از دو طرف معامله یعنی خریدار دریافت کنند.

رئیس سازمان صمت استان گیلان از برخورد جدی با متخلفانی که مصوبه ستاد تنظیم بازار را رعایت نکنند خبر داد و افزود: تیم‌های کارشناسی با بررسی‌های لازم نرخ اعلام‌شده را تصویب کرده و کسانی که آن را رعایت نکنند به‌شدت با آن برخورد می‌شود.

دلق‌پوش با اشاره به جزئیات حق‌الزحمه اجاره مسکن توسط بنگاه‌های معاملات ملکی گفت: بر اساس تصمیمات گرفته‌شده بنگاه‌داران باید حق‌الزحمه اجاره‌بها یک‌سوم مبلغ اجاره داده‌شده و حق‌الزحمه رهن خانه هم دو و نیم درصد مبلغ رهن را از دو طرف معامله دریافت کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !