امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۲۸:۳۰ - جمعه ۳ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس منابع طبیعی رودبار خبر داد:
رفع تصرف میلیاردی اراضی ملی در رودبار
      گیلنا – رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار از رفع تصرف اراضی ملی در این شهرستان خبر داد. علی امیدی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، اظهار کرد: مقدار پنج هزار مترمربع از اراضی ملی واقع در روستای کوکنه، با حکم دادستان شهرستان رودبار در اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون […]

 

 

 

گیلنا – رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار از رفع تصرف اراضی ملی در این شهرستان خبر داد.

علی امیدی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، اظهار کرد: مقدار پنج هزار مترمربع از اراضی ملی واقع در روستای کوکنه، با حکم دادستان شهرستان رودبار در اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت توسط مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی رودبار و با مشارکت نیروهای انتظامی شهرستان رودبار رفع تصرف و حصارکشی با بلوک و سیمان برداشته شد.

وی با بیان اینکه ارزش فعلی زمین حدود ۲۵ میلیارد ریالبرآورد شده است، افزود: این قطعه زمین قبلا توسط یکی از اهالی کوکنه تصرف شده و به فرد دیگری فروخته شده بود.

رئیس منابع طبیعی رودبار از رفع تصرف اراضی ملی در چندین روستای دیگر این شهرستان خبر داد و بیان کرد: با دستور دادستان شهرستان رودبار و در اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت، توسط مامورین منابع طبیعی  و نیروی انتظامی شهرستان رودبار، مقدار ۱۳۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در روستاهای داماش، چلکاسر، دوسالده و جیرنده رفع تصرف شد.

امیدی  از اجرای عملیات رفع تصرف ۵ واحد بنای احداثی به مساحت زیربنای ۱۵۰ مترمربع خبر داد و گفت: تعداد متصرفین ۱۲ نفر و ارزش اراضی رفع تصرف شده بمیزان ۶۷ میلیارد ریال می باشد.

وی تصریح کرد: منابع طبیعی در حفظ و صیانت از انفال و اراضی ملی با هیچ کسی تعارف ندارد و مطابق قانون و به صورت قاطع با افراد خاطی برخورد خواهد نمود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !