امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۵۸:۰۴ - پنج شنبه ۲ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وزیر راه وعده داد؛
بهره برداری از آزادراه قزوین- رشت تا پایان امسال
گیلنا – به گفته وزیر راه و شهرسازی در سال جهش تولید ۱۳۰ طرح ملی توسط این وزارتخانه تعیین شده که با افتتاح این پروژه‌ها تا خرداد سال آینده ۵۱۸ کیلومتر آزادراه در کشور افتتاح می‌شود. به گزارش گیلنا از رودبار، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از آزادراه رشت قزوین و در جمع خبرنگاران با […]


گیلنا – به گفته وزیر راه و شهرسازی در سال جهش تولید ۱۳۰ طرح ملی توسط این وزارتخانه تعیین شده که با افتتاح این پروژه‌ها تا خرداد سال آینده ۵۱۸ کیلومتر آزادراه در کشور افتتاح می‌شود.

تعیین ۱۳۰ طرح ملی توسط وزارت راه در سال جهش تولید/ آزادراه اتوبان قزوین رشت تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش گیلنا از رودبار، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از آزادراه رشت قزوین و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تکمیل هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت قزوین یکی از دغدغه‌های مردم گیلان است، اظهار کرد: سال گذشته و با دستور رئیس‌جمهور عملیات اجرایی و کارگاهی آزادراه قزوین رشت آغاز شده است تا بتوانیم هر چه سریع‌تر این پروژه چندین ساله را به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به تلاش برای تکمیل آزادراه قزوین رشت تا پایان سال ۹۹ گفت: تکمیل این پروژه بسیار سخت است و اکنون کارشناسان و کارگران به صورت دو شیفته در حال فعالیت بوده لذا اگر مشکلاتی در آینده گریبان‌گیر این آزادراه نشود در پایان سال جدید و طبق زمان‌بندی تعیین شده افتتاح می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی از با تأکید بر تامین اعتبارات لازم در خصوص تکمیل آزادراه قزوین رشت افزود: هیچ مشکل اعتباری در این خصوص وجود نداشته و با هماهنگی‌های لازم با سازمان برنامه و بودجه هر میزان پیشرفتی که پروژه داشته باشد به آن اعتبار تعلق می‌گیرد.

اسلامی با اذعان به اینکه ۱۳۰ طرح ملی در سال جهش تولید توسط وزارت راه و شهرسازی تعیین شده است، تصریح کرد: با اجرایی شدن این ۱۳۰ پروژه تا خرداد ماه سال آینده ۵۱۸ کیلومتر آزادراه در کشور از جمله اتوبان قزوین به رشت به بهره‌برداری می‌رسد و مجموع آزادراه‌های کشور به سه هزار کیلومتر رسیده و روند افتتاحهای این پروژه‌ها از مرداد ماه امسال آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در سال جهش تولید دو هدف مهم را دنبال می‌کند، گفت: وزارت راه در سال جهش تولید دو نگاه یکسان و موازی دارد که یکی شامل پروژه‌های پیشرفت و توسعه که تکمیل آزادراه‌ها شامل این موارد شده و بحث دیگر محرومیت‌زدایی است که برای توسعه راه‌های روستایی و تکمیل خطوط راه‌آهن وزارت راه برنامه ویژه‌ای دارد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !