امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۴۳:۳۶ - پنج شنبه ۲ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
“پلیس” ناجی زن گیلانی
    گیلنا- فرمانده انتظامی رودسر گفت: هوشیاری و اقدام به موقع مأموران انتظامی شهرستان رودسر جان زن ۳۰ ساله را نجات داد.   به گزارش  گیلنا از رودسر، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد زنی در ساحل حسین‌آباد شهرستان رودسر، بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی […]

 

 

گیلنا- فرمانده انتظامی رودسر گفت: هوشیاری و اقدام به موقع مأموران انتظامی شهرستان رودسر جان زن ۳۰ ساله را نجات داد.

 

به گزارش  گیلنا از رودسر، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد زنی در ساحل حسین‌آباد شهرستان رودسر، بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی چینی‌جان به محل اعزام شدند.

 

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس در محل، جسد یک خانم در کنار ساحل مشاهده که با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، این فرد دارای علائم حیاتی بسیار ضعیفی است.

وی در ادامه بیان کرد: مأموران انتظامی ضمن اطلاع به یگان‌های امدادی برای نجات جان این زن به منظور تسریع در امدادرسانی با همکاری مردم، وی را با خودرو پلیس انتقال داده و به سمت بیمارستان حرکت کردند.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: پس از طی مسافت قابل توجهی، آمبولانس در مسیر به خودرو پلیس رسید و بلافاصله فرد مورد نظر به وسیله آن به بیمارستان رودسر منتقل شد.

فرمانده انتظامی رودسر با اشاره به اینکه هوشیاری و اقدام به موقع مأموران انتظامی باعث نجات جان زن ۳۰ ساله رودسری شد، خاطرنشان کرد: پلیس در راه حفاظت از جان و مال مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !