امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۳۸:۴۶ - پنج شنبه ۲ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان:
نهادینه شدن فرهنگ وقف در جامعه به حل مشکلات کمک می کند
گیلنا- مدیرکل اوقاف گیلان با اشاره اینکه متاسفانه از این سازمان در تراز آن حمایت نمی شود، گفت: نهادینه شدن فرهنگ وقف در جامعه به حل مشکلات کمک می کند. به گزارش  گیلنا از لاهیجان حجت الاسلام ستار علیزاده، پ در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید اوقاف لاهیجان با اشاره به برنامه‌های اوقاف گیلان […]

گیلنا- مدیرکل اوقاف گیلان با اشاره اینکه متاسفانه از این سازمان در تراز آن حمایت نمی شود، گفت: نهادینه شدن فرهنگ وقف در جامعه به حل مشکلات کمک می کند.

نهادینه شدن فرهنگ وقف در جامعه به حل مشکلات کمک می کند

به گزارش  گیلنا از لاهیجان حجت الاسلام ستار علیزاده، پ در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید اوقاف لاهیجان با اشاره به برنامه‌های اوقاف گیلان در سال جهش تولید گفت: شورای هماهنگی امور خیریه در ادارات اوقاف استان راه اندازی شده است.

وی طرح شمیم خدمت را از دیگر اقدامات ارزشمند سازمان اوقاف در سراسر کشور و گیلان عنوان کرد و گفت: در این طرح که با هدف تحقق شعار سال اجرا می‌شود کارآفرینی در بقاع متبرکه برای زائران و مجاوران مورد نظر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی در بقاع متبرکه، تصریح کرد: سازمان اوقاف در عموم کارها و طرح‌های فرهنگی کشور حضور دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه فعالیت ادارات اوقاف در آموزش قرآن، تربیت حافظ و مسابقات قرآنی برجسته است، بیان کرد: ادارات اوقاف با وجود همه تنگناهای مالی در حوزه فرهنگی بودجه فرهنگی دولتی ندارند.

علیزاده با اشاره به اینکه اوقاف به معنای حقیقی کلمه در کنار مسئولان و حکومت و نظام است، گفت: اوقاف گیلان در نهضت همدلی و مواسات ۱۵ هزار بسته کمک معیشتی و ملزومات بهداشتی، ۱۵۰ هزار ماسک بین مردم توزیع کرد.

وی با بیان اینکه از طرف حاکمیت در تراز اوقاف از این سازمان حمایت نشده است، ادامه داد: اگر فرهنگ وقف نهادینه شود بسیاری از مشکلات کشور و دنیا حل می‌شود.

در پایان این مراسم از «حجت الاسلام سید حامد میرحسینی» تکریم و محمد صفایی» به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل معرفی شد

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !