امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱:۱۶:۴۷ - چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرپرست استانداری گیلان تاکید کرد:
لزوم توجه بیشتر به آرامش و امنیت اجتماعی مردم
گیلنا – سرپرست استانداری گیلان با اشاره به نقش موثر سازمان تامین اجتماعی گفت: آرامش خاطر و امنیت اجتماعی مردم باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد. به گزارش گیلنا ارسلان زارع در دیدار با مدیران سازمان تأمین اجتماعی استان به مناسبت روز تأمین اجتماعی و بهزیستی اظهار داشت: یکی از مهم ترین شاخص‌های ارزیابی و […]

گیلنا – سرپرست استانداری گیلان با اشاره به نقش موثر سازمان تامین اجتماعی گفت: آرامش خاطر و امنیت اجتماعی مردم باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

آرامش و امنیت اجتماعی مردم بیشتر مورد توجه باشد

به گزارش گیلنا ارسلان زارع در دیدار با مدیران سازمان تأمین اجتماعی استان به مناسبت روز تأمین اجتماعی و بهزیستی اظهار داشت: یکی از مهم ترین شاخص‌های ارزیابی و میزان توسعه یافتگی هر کشور و جامعه، میزان رفاه و تأمین اجتماعی آن جامعه و کشور است.

وی ادامه داد: شاخص مهم امید به زندگی مورد توجه کشورهای در حال توسعه قرار گرفته تا مانند کشورهای توسعه یافته، آن مسیر مطلوب را طی کنند و نقش سازمان تامین اجتماعی در این خصوص مهم است.

سرپرست استانداری گیلان وظایف و رسالت تأمین اجتماعی به عنوان سازمان بزرگی که متولی خدمت رسانی به بخش زیادی از جمعیت کشور است را مهم ارزیابی و تصریح کرد: در استان گیلان بیش از ۴۸ درصد خانواده ها تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

وی تأمین اجتماعی را بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر دانست و گفت: این سازمان به عنوان یک نهاد غیردولتی بزرگ در راستای توسعه یافتگی کشور نقش مهمی ایفا می‌کند.

زارع با اشاره به اینکه حفظ کرامت والای انسانی، رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع یکی از موضوعات مهم برای دولت و مردم است خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش های واصل شده یکی از سازمان‌های خوب از بابت تأمین رضایت‌مندی مردم، تأمین اجتماعی است.

وی یکی از عوامل موثر در مدیریت کارآمد را شفافیت بیشتر امور و وظایف و الکترونیکی کردن خدمات دانست و اظهار داشت: این موضوع در دستور کار دولت تدبیر و امید است چراکه دولت الکترونیک می‌تواند نقش موثری در کیفیت بخشی و سرعت بخشی خدمات و جلب رضایت مردم داشته باشد. بر اساس آخرین آمار، تأمین اجتماعی گیلان افزون بر ۴۱۷ هزار بیمه شده اصلی دارد، ضریب پوشش بیمه‌ای تأمین اجتماعی در این استان ۵ / ‏‬ ۴۸ درصد است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !