امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۰۷:۲۵ - پنج شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس بسیج رسانه گیلان خبر داد:
برگزاری شش دوره کارگاه آموزش سواد رسانه ای ویژه فعالان فرهنگی، تبلیغی و رسانه در گیلان در سالجاری
      گیلنا – کارگاه یک روزه سواد رسانه ای با همکاری بسیج رسانه استان گیلان و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودبار و با حضور اساتید مجرب و خبره در اداره تبلیغات اسلامی رودبار برگزار شد. به گزارش  گیلنا از رودبار، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان در حاشیه کارگاه سواد رسانه ای در شهرستان […]

 

 

 

گیلنا – کارگاه یک روزه سواد رسانه ای با همکاری بسیج رسانه استان گیلان و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودبار و با حضور اساتید مجرب و خبره در اداره تبلیغات اسلامی رودبار برگزار شد.

به گزارش  گیلنا از رودبار، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان در حاشیه کارگاه سواد رسانه ای در شهرستان رودبار، اظهار کرد: مبانی سواد رسانه و سواد فضای مجازی، رژیم مصرف رسانه، امنیت کاربری، مدیریت فضای مجازی در خانواده و عملیات روانی در رسانه و فضای مجازی از سرفصل های این دوره آموزش سواد رسانه‌ای در رودبار بود که با حضور اساتید مجرب برگزار شد.

سرهنگ مهدی پارسا با اشاره به اولین کارگاه سواد رسانه ای ویژه فعالان فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای در شهرستان رودبار، گفت: بسیج رسانه استان گیلان بنا دارد تا پایان سال شش کارگاه سواد رسانه ای ویژه فعالان فرهنگی، تبلیغی و رسانه در در سطح استان برگزار کند.

وی با اشاره به آسیب پذیری عدم مهارت سواد رسانه ای در جامعه، افزود: دنیا متاثر از فضای مجازی و رسانه شده و این اثرپذیری رسانه ای غیر قابل انکار است و می طلبد برای تمییز خوب از بد و حق از باطل، خودمان را به سواد رسانه ای آراسته کنیم.

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به کیفیت بالای برگزاری کارگاه آموزش سواد رسانه ای در رودبار، گفت: رودبار دارای ظرفیت ارزشمندی در حوزه فعالان فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای است و می توان از ظرفیت عظیم برای بهبود و نهادینه کردن دانش رسانه ای در شهرستان بهره گرفت.

پارسا با بیان اینکه سواد رسانه ای یک علم ضروری و مورد نیاز جامعه است تصریح کرد: اگر می خواهیم زیر بمباران های هدفمند رسانه ای دشمن محفوظ باشیم باید باید به سِپَر سواد رسانه ای مجهز شویم.

وی با اشاره به گستردگی و پیچیدگی فضای مجازی و رسانه و ابزارهای رسانه ای، بیان کرد: در کنار فراگیری دانش رسانه، باید در بروزرسانی سواد رسانه ای هم بکوشیم تا از غافله سرعت ثانیه جنگ افزارهای رسانه ای دشمن عقب نمانیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !