امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۰۷:۰۹ - سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مجلس یازدهم در مبارزه با مفسدین تمام‌قد خواهد ایستاد
گیلنا – نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با حمایت از سوت‌زن‌های فساد گفت: اصحاب رسانه و مردمی که این مفسدین را معرفی کنند حتماً حمایت خواهند شد، چرا باید آبروی کسی که با جان و مال و آبروی مردم و این کشور بازی می‌کند، حفظ شود اگر کسی حق مردم را ضایع کند […]

گیلنا – نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با حمایت از سوت‌زن‌های فساد گفت: اصحاب رسانه و مردمی که این مفسدین را معرفی کنند حتماً حمایت خواهند شد، چرا باید آبروی کسی که با جان و مال و آبروی مردم و این کشور بازی می‌کند، حفظ شود اگر کسی حق مردم را ضایع کند اقداماتش را افشا می‌کنیم.

سوت‌زن‌های فساد حتماً حمایت می‌شوند

به گزارش گیلنا از رشت، محمدرضا احمدی با بیان اینکه مبارزه با فساد در جامعه ما مطلوب نبود، اظهار کرد: اگر با فساد تاکنون به‌خوبی مبارزه می‌کردیم اختلاس‌های بزرگ در کشور نداشتیم و قول می‌دهیم مجلس یازدهم در مبارزه با مفسدین تمام‌قد خواهد ایستاد.

وی با تأکید بر اینکه مجلس یازده اجازه نمی‌دهد معیشت مردم فدای مطامع عده خاصی شود، افزود: برای رضایت مقام معظم رهبری و ادامه داد راه شهدا علاوه بر اینکه دست مفسدین را کوتاه می‌کنیم برای پیشبرد اهداف انقلاب و بهبود وضعیت معیشت مردم و اشتغال و ازدواج جوانان گام‌های مؤثری برمی‌داریم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) مبنی بر اینکه کسی که در مقابل دین ما بایستد در برابر دنیایش خواهیم ایستاد، گفت: ما در برابر مفسدین کوتاه نمی‌آییم و سکوت نمی‌کنیم، چرا باید اجازه دهیم با فساد به مردممان ظلم شود و اگر کسی حق مردم را ضایع کند اقداماتش را افشا می‌کنیم.

احمدی با حمایت از سوت زن‌های فساد بیان کرد: تمامی کسانی که با استفاده از رانت‌های بسیار سعی در تضییع حقوق مردم‌دارند باید به مردم معرفی شوند و اصحاب رسانه و مردمی که این مفسدین را معرفی کنند حتماً حمایت خواهند شد، چرا باید آبروی کسی که با جان و مال و آبروی مردم و این کشور بازی می‌کند، حفظ شود.

وی با ابراز امیدواری از تلاش مجلس یازدهم برای بهبود و رفاه بیشتر معیشت مردم تصریح کرد: برخی مواقع ما در قانون خلأی نداریم بلکه نظارت بر اجرای قوانین دچار مشکل است که منجر به سوءاستفاده مفسدین می‌کند، دستگاه‌های بازرس، مسؤول و قضایی باید وظایف خود را به‌خوبی انجام دهند و ملاحظات را کنار بگذارند تا لبخند بر چهره مقام معظم رهبری بنشیند و مردم و شهدا راضی باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر قطع ید دست درازان به حقوق بیت‌المال افزود: از وقتی آقای رئیسی مسؤولیت ریاست قوه قضائیه را عهده‌دار شده‌اند اقدامات خوبی انجام‌شده و حرکتی روبه‌جلو در برخورد با مفاسد اقتصادی داشتیم، با آمدن ایشان مردم بسیار امیدوار شدند و ما نیز امیدواریم همه دستگاه‌ها همت کنند تا در برابر چپاول گران بیت مال و حقوق مردم بایستیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !