امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱:۰۱:۱۵ - چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون کمیته امداد گیلان:
پرداخت بیش از ۲۶ میلیارد تومان مستمری ماهیانه به مددجویان گیلانی
گیلنا – معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گیلان با اشاره به حمایت از ۱۱۵ هزار و ۱۱۴ خانوار توسط این نهاد، گفت: ماهیانه ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مستمری به مددجویان پرداخت می شود. به گزارش گیلنا عباس فلاحتی در جمع خبرنگاران یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی […]

گیلنا – معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گیلان با اشاره به حمایت از ۱۱۵ هزار و ۱۱۴ خانوار توسط این نهاد، گفت: ماهیانه ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مستمری به مددجویان پرداخت می شود.

پرداخت بیش از ۲۶ میلیارد تومان مستمری ماهیانه به مددجویان گیلانی

به گزارش گیلنا عباس فلاحتی در جمع خبرنگاران یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) را توانمندی سازی مددجویان تحت پوشش عنوان کرد و اظهار کرد: در همین راستا تلاش شده تا ضریب نفوذ بیمه‌ای بین مددجویان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه حق بیمه اجتماعی مددجویان با مشارکت خود آنها و حمایت کمیته امداد انجام می‌شود، افزود: بیمه‌شدگان از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی همانند بازنشستگی، فوت، از کارافتادگی و درمان استفاده می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه خدمات بیمه تأمین اجتماعی اعم از طرح‌های اشتغال و خودکفایی در قالب صاحبان حرفه و مشاغل آزاد، بیمه زنان سرپرست خانوار شهری و بیمه مددجویان از طریق صندوق بیمه روستاییان و عشایر است، گفت: بهره مند شدن مددجویان از این خدمات یکی از گام های مهم در توانمندسازی و خودکفایی آنها است.

وی در ادامه با اشاره به حمایت کمیته امداد استان گیلان از ۱۱۵ هزار و ۱۴۸ خانوار، تصریح کرد: ماهیانه ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مستمری به این خانوارها پرداخت می‌شود.

فلاحتی با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان حق بیمه واریز شده است، بیان کرد: این مبلغ برای پنج هزار و ۱۱۲ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

وی یاد آور شد: بر اساس توافق صورت گرفته بین کمیته امداد با سازمان تأمین اجتماعی، با پرداخت حداقل ۱۰ سال حق بیمه و شرایط سنی ۵۵ سال، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت می‌توانند از مزایایی مستمری بازنشستگی بهره‌مند شوند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !