امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۳۱:۰۱ - چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حمایت دادستان رودبار از نقدهای منصفانه
      به گزارش گیلنا از رودبار، نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و خبرنگاران با دادستان شهرستان رودبار با حضور رئیس فرهنگ و ارشاد رودبار، دادستان شهرستان و تعدادی از مدیران نشریات و پایگاه های خبری شهرستان در دفتر دادستان برگزار شد. دادستان انقلاب عمومی شهرستان رودبار در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار […]

 

 

 

به گزارش گیلنا از رودبار، نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و خبرنگاران با دادستان شهرستان رودبار با حضور رئیس فرهنگ و ارشاد رودبار، دادستان شهرستان و تعدادی از مدیران نشریات و پایگاه های خبری شهرستان در دفتر دادستان برگزار شد.

دادستان انقلاب عمومی شهرستان رودبار در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: تمام رسانه های شهرستان را رصد می کنم و در بسیاری از کانال های شهرستان عضو هستم و اخبار را پیگیری می کنم.

هادی بشری با تاکید بر رعایت اخلاق رسانه ای از سوی رسانه ها و خبرنگاران، گفت: نسبت به رعایت اخلاق رسانه ای دغدغه مند هستم اگر اخلاق در رسانه های رعایت شود بسیاری از مشکلات قابل حل است.

وی تصریح کرد: برخی از خبرنگاران  به اخباری تحت عنوان شنیده ها دامن می زنند که در صورت بهم خوردن جو شهرستان به آن ورود می کنیم.

دادستان شهرستان رودبار با بیان اینکه بسیاری از خبرنگاران درک درستی از عناوین مجرمانه و حقوقی ندارند، گفت:  در مطالبی که توهین، افترا یا جهت دهی است ورود می  کنیم.

بشری با اشاره به نگاه مالی برخی افراد به رسانه ها در راستای رسیدن به اهداف، بیان کرد: مشکل برخی مطالب، بخاطر مبالغی است که خبرنگاران برای انتشار از افراد یا مسئولین اخذ می کنند و با هدف و جهت منتشر می کنند.

وی گریزی هم به اخبار جهت دهی شده از سوی افراد زد و گفت: یک کانالی که عکس شهرداری را که نیمه شب با خانواده رفته بیرون و سر راه یک کوچه را هم نگاه کرده را منتشر می کند؛ این خبر چه دردی را دوا می کند، مشخص است پشتش یک خبرهایی هست.

دادستان رودبار با بیان اینکه تاکنون مردم از رسانه ها شکایت نکردند، اظهار کرد: تاکنون یا مسئولین برای خبرنگاران شکایت کرده اند یا خبرنگاران علیه یکدیگر و مردم از آنها شکایتی نکردند.

بشری با بیان اینکه فضای همدلی در بین رسانه های شهرستان بسیار کمرنگ است، گفت: بخشی از شکایات بخاطر خبرنگاران علیه همدیگر است که در کانال ها یکدیگر را می زنند.

وی با بیان اینکه هر مطلبی درباره نقد شهرستان دارید، دفاع می کنم، افزود: مشکل روستاها را منتشر کنید، حمایت می کنم.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !