امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۵۰:۱۹ - دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس صمت فومن خبر داد:
تشکیل پرونده برای بزرگترین مُتَخَلِف صنفی در فومن
  گیلنا – رئیس صمت فومن از تشکیل بزرگترین پرونده تخلف چند ماه اخیر در این شهرستان خبر داد. جمشید هاشمی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در فومن، با تاکید ویژه بر نظارت و کنترل قیمت ها، اظهار کرد: کلیه فروشندگان و عرضه کنندگان و انبارداران اقلام ضروری مردم شامل کالاهایی که اخیرا توسط ستاد […]

 

گیلنا – رئیس صمت فومن از تشکیل بزرگترین پرونده تخلف چند ماه اخیر در این شهرستان خبر داد.

جمشید هاشمی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در فومن، با تاکید ویژه بر نظارت و کنترل قیمت ها، اظهار کرد: کلیه فروشندگان و عرضه کنندگان و انبارداران اقلام ضروری مردم شامل کالاهایی که اخیرا توسط ستاد تنظیم بازارکشور و سامانه ۱۲۴ نرخ جدید تعیین شده مثل مرغ گرم، تخم مرغ، شکر، ذرت، لاستیک، خودرو، حبوبات، سویا، انواع سموم، لبنیات، لوازم خانگی شامل یخچال، فریزر، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی، جاروبرقی تولید داخل اعلام شده است در چارچوب قیمت بایستی عرضه کرده وحق احتکار و اختفا ندارند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تنظیم بازار، گفت: ۴۶تن شکر شامل ۳۴تن برای تنظیم بازار به صنوف و فروشگاه زنجیره ای و۱۲تن برای تولیدکنندگان صنفی با نرخ مصوب بزودی وارد  شهرستان فومن می شود.

رئیس صمت فومن از تشکیل بزرگترین پرونده تخلف چند ماه اخیر در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: این پرونده عامل پخش شامل ۱۶۰ کیسه کود شیمیایی پنجاه کیلویی به ارزش ۱۰۰میلیون ریال می باشد که به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !