امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۱۷:۰۴ - جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پرداختن به روستاها اولویت اصلی نماینده رودبار
      به گزارش گیلنا از رودبار، نماینده مردم شهرستان رودبار به اتفاق جمعی از مسئولین در دیدار چهره به چهره با جمعی از مردم منطقه بلوکات این شهرستان، از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات این منطقه پرداخت. دکتر مهرداد گودرزوند چگینی در جمع مردم با صفای منطقه بلوکات رودبار، با تاکید بر […]

 

 

 

به گزارش گیلنا از رودبار، نماینده مردم شهرستان رودبار به اتفاق جمعی از مسئولین در دیدار چهره به چهره با جمعی از مردم منطقه بلوکات این شهرستان، از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات این منطقه پرداخت.

دکتر مهرداد گودرزوند چگینی در جمع مردم با صفای منطقه بلوکات رودبار، با تاکید بر پیگیری جدی مشکلات منطقه از سوی متولیان امر، اظهار کرد: در طول انتخابات قول داده بودم تا مشکلات را رفع کنم اما برای شعار نیامده ام و تمام تلاشم را در راستای حل مشکلات انجام خواهم داد.

وی با اشاره به اثربخشی بازدیدهای میدانی از روستاها، بیان کرد: تلاش می کنم به اتفاق مسئولین بازدیدهای مستمر و مکرری از روستاهای شهرستان داشته باشم و از مشکلات و کاستی و همچنین چگونگی روند امور کسب اطلاع کنم.

نماینده رودبار، الویت اصلی خود را پرداختن به امورات روستایی برشمرد و گفت:  هر اعتباری به شهرستان تعلق گرفت ابتدا باید به روستاها رسیدگی شود؛ شهرها و شهرداری ها در اولویت بعدی قرار دارند چرا آنها منابع درآمدی دارند.

دکتر گودرزوند با بیان اینکه در اولین جلسه استانی، مشکل آب شرب بخش بلوکات را مطرح کردم تصریح کرد: اینکه شهرستان رودبار آب کل استان را تامین کند و ۱۴ روستا آن مشکل آب شرب داشته باشند؛ نشان از بی تعصبی، بی تدبیری و کج سلیقگی است.

وی همچنین اضافه کرد: در طول این چهار سال باید تلاش کنیم تا شهرستان را از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب و در خور شان مردم خوب این شهرستان تغییر دهیم.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !