امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۰۳:۵۳ - پنج شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرنوشت “داماش گیلان” در دستان استاندار!
گیلنا – مالک باشگاه داماش گیلانیان و اعضای هیئت‌مدیره استعفا و آمادگی خود را برای واگذاری باشگاه اعلام کردند. به گزارش  گیلنااز رشت، محمدمهدی الطافی مالک و مدیرعامل داماش در نامه‌ای خطاب به استاندار گیلان، با اعلام کناره‌گیری خود و سایر اعضای هیئت‌مدیره باشگاه از ادامه کار، آمادگی کامل خود را جهت هبه کردن امتیاز […]

گیلنا – مالک باشگاه داماش گیلانیان و اعضای هیئت‌مدیره استعفا و آمادگی خود را برای واگذاری باشگاه اعلام کردند.

واگذاری باشگاه داماش گیلانیان/تا اطلاع ثانوی استاندار اختیار تام دارد+ تصویر نامه

به گزارش  گیلنااز رشت، محمدمهدی الطافی مالک و مدیرعامل داماش در نامه‌ای خطاب به استاندار گیلان، با اعلام کناره‌گیری خود و سایر اعضای هیئت‌مدیره باشگاه از ادامه کار، آمادگی کامل خود را جهت هبه کردن امتیاز باشگاه داماش اعلام کرد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

در ابتدای نامه واگذاری آمده «تعداد بسیار محدودی از پیشکسوتان که دلباخته رشت گیلان و فوتبال این شهر بودن با تلاش و سرمایه شخصی و با گذشتن از مال و تا آبروی خود سعی کردند تا این انگیزه شادابی و نشاط جوانان جامعه حفظ شود و مانند بسیاری از باشگاه‌های خوش‌نام کشور به دست فراموشی سپرده نشود.»

در ادامه با اشاره به مشکلات مالی باشگاه نوشته شده «متأسفانه به علت عدم همراهی بنگاه‌ها و مؤسسات اقتصادی اکثر تیم‌های ورزشی کشور از پشتیبانی سازمان‌ها ارگان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی دولتی و خصوصی برای سرپا ماندن و حضور در مسابقات برخوردار می‌باشند در این مدت دست‌اندرکاران باشگاه علاوه بر استفاده از سرمایه خود مجبور به دریافت غرض از دوستان شده‌اند و با دریافت وام و پرداخت اصل‌وفرع آن و حتی با گرو گذاشتن منزل مسکونی خود در بانک و یا مسدود شدن حساب‌های بانکی شخصی و عدم امکان فعالیت اقتصادی همچنان باشگاه را سرپا نگه‌داشته‌اند.»

اشاره به مشکلات پساکرونایی بخش دیگر معضلات داماش عنوان شده و آورده شده که «متأسفانه در شرایط فعلی افزایش قابل پیش‌بینی قیمت‌ها و هزینه‌های مازاد ای که پروتکل‌های اجرایی پس از اپیدمی کرونا به وجود آورده است مزید علت شده و امکان ادامه مسیر را برای باشگاه ورزشی خصوصی از هیچ کمک استفاده نمی‌نمایند غیرممکن کرده است.»

در بخش پایانی خطاب به استاندار گیلان با واگذاری امورات باشگله به وی |آمده که “علی‌ای‌حال با عنایت به توضیحات ارائه‌شده و تا تعیین تکلیف نهایی در خصوص انتقال این تیم به متقاضیان کلیه تصمیمات مقتضی و نحوه اداره و مدیریت با رعایت صرفه و صلاح این باشگاه و فوتبال استان از تاریخ امضای این مرقومه با صلاحدید جنابعالی است.”

انتهای پیام/

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !