امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۴۶:۳۵ - پنج شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان خبر داد:
برگزاری ۱۴ کارگاه آموزشی برای کودکان و نوجوانان گیلانی
گیلنا- مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان از ادامه ثبت نام دوره های مجازی کانون پرورش فکری گیلان تا ۱۵ تیر ماه خبر داد و گفت: ۱۴ کارگاه آموزشی برای کودکان و نوجوانان گیلانی برگزار می شود. به گزارش گیلنا از رشت، اسفندیار ضیایی با اشاره به ادامه ثبت نام در کارگاه مجازی کانون پرورش […]

گیلنا- مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان از ادامه ثبت نام دوره های مجازی کانون پرورش فکری گیلان تا ۱۵ تیر ماه خبر داد و گفت: ۱۴ کارگاه آموزشی برای کودکان و نوجوانان گیلانی برگزار می شود.

برگزاری ۱۴ کارگاه آموزشی برای کودکان و نوجوانان گیلانی

به گزارش گیلنا از رشت، اسفندیار ضیایی با اشاره به ادامه ثبت نام در کارگاه مجازی کانون پرورش فکری تا ۱۵ تیر ماه امسال، اظهار کرد: هدف از برگزاری این کار این کارگاه‌ها  بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی و با هدف ارائه‌ خدمات فرهنگی به اعضای فارسی‌ زبان داخل و خارج از کشور است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می توانند علاوه بر شرکت حضوری در کارگاه های فرهنگی و هنری و ادبی کانون از آموزش های مجازی نیز استفاده کنند، افزود: با برنامه‌ریزی، بررسی ظرفیت‌های استانی و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت اعضا اقدام به ثبت نام دوره های مجازی کرده ایم.

مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان در ادامه با اشاره به اینکه ۱۴ عنوان کارگاه آموزشی پیشنهاد شده است، گفت: در این کارگاه امکان آموزش ها به صورت مجاری در ۱۰ جلسه فراهم شده است.

وی «پرورش صدا و کلام در قصه‌گویی»، «چگونه قصه بگوییم»، «مهارت حال خوش زندگی(نوجوان خودباور)» و «گویندگی» را از جمله کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری گیلان  برای کودکان و نوجوان اعلام کرد.

ضیایی ادامه داد: «مهارت‌های ارتباطی در فضای نوجوان» و «راز ناشناخته دنیای نجوم»، «بازیگری» و «سرود»، «عکاسی»، «نمایشنامه‌نویسی»، «شعر»، «داستان‌نویسی» و «خوانش متون ادبی و گیلکی» از دیگر کارگاه های پیش بینی شده در قالب فضای مجازی است.

وی ادامه داد: با افزایش فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی از ۴۴ به ۶۲ فعالیت، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.kpf.ir و ثبت‌نام از این فرصت مناسب بهره‌من دشوند

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !