امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۳۱:۲۶ - سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پنهان شدن فقر زیرپوشش سرسبز گیلان/پارک‌های علم و فناوری گیلان امکانات مناسبی ندارند
گیلنا – در دیدار معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با نماینده ولی‌فقیه در گیلان بر ضرورت سرمایه‌گذاری برای تقویت مراکز دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری و رفع معضل پسماند به‌ویژه آلودگی دو رودخانه زرجوب و گوهر رود تأکید شد. به گزارش  گیلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار با سورنا ستاری معاون علمی […]

گیلنا – در دیدار معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با نماینده ولی‌فقیه در گیلان بر ضرورت سرمایه‌گذاری برای تقویت مراکز دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری و رفع معضل پسماند به‌ویژه آلودگی دو رودخانه زرجوب و گوهر رود تأکید شد.

پنهان شدن فقر زیرپوشش سرسبز گیلان/پارک‌های علم و فناوری گیلان امکانات مناسبی ندارند

به گزارش  گیلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و هیئت همراه با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در عرصه پارک‌های علم و فناوری کشور اظهار کرد: گیلان نیازمند توجه ویژه و بیشتر به پارک‌های علم و فناوری و مراکز دانش‌بنیان است.

وی با اشاره به معضل پسماند در استان‌های شمالی به‌ویژه گیلان گفت: آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود از آسیب‌های رشت محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به تلاش‌ها و موفقیت‌های جوانان مبتکر گیلانی در عرصه پسماند و آلودگی‌های زیست‌محیطی، بیان کرد: نداشتن مکان مناسب یکی از مشکلات جوانان خلاق و مبتکر در استان است.

فلاحتی با بیان اینکه فقر زیر سرسبزی گیلان پنهان‌شده است، افزود: زباله‌های به‌جامانده گردشگران موجب آسیب به محیط‌زیست استان شده و می‌طلبد در این بخش کمک‌های لازم را داشته باشید.

زیرساخت پارک‌های علم و فناوری گیلان نیازمند توسعه است

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور نیز در این دیدار با تأکید بر ضرورت سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های فناوری گیلان اظهار کرد: در زیرساخت‌های گیلان سرمایه‌گذاری مناسبی نشده و پارک‌های علم و فناوری استان از امکانات بسیاری برخوردار نیستند.

سورنا ستاری بر توسعه زیرساخت پارک‌های علم و فناوری گیلان تأکید کرد و افزود: وظیفه داریم در عرصه پارک‌های علم و فناوری و مراکز دانش‌بنیان استان کمک کنیم و همدلی مسئولان گیلان در این عرصه مهم است.

وی با بیان اینکه از نگاه ما توسعه درون‌زا است، گفت: جوانان خلاق و مبتکر گیلانی با ورود در عرصه‌های مختلف استان اثرگذار هستند.

تقویت زیرساخت پارک‌های علم و فناوری از اهداف است

استاندار گیلان نیز در این دیدار با اشاره به تقویت زیرساخت پارک‌های علم و فناوری و مراکز دانش‌بنیان اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌ها از اهداف و برنامه‌های ما است و تأمین مالی برای انجام پروژه‌ها توسط جوانان خلاق و مبتکر بسیار مهم است.

ارسلان زارع با اشاره به دستاوردهای سفر سورنا ستاری معاون رئیس‌جمهور به استان گیلان گفت: توسعه شهرک‌های دانش‌بنیان از اهداف سفر معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور به گیلان است./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !