امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۱۹:۲۵ - دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده رودبار در مجلس یازدهم:
رودبار فقط مسیر رفت و برگشت نیست/ تفکر “برون گرا” به درد کشور نمی خورد
    گیلنا – دکتر گودرزوند چگینی وی با تاکید بر اینکه رودبار فقط مسیر رفت و برگشت اتوبان نیست، افزود: عده ای شهرستان رودبار را فقط در مسیر رفت و برگشت اتوبان خلاصه می کنند در حالی که این نگاه کاملا تنگ نظرانه و اشتباه است. به گزارش گیلنا از رودبار، نماینده رودبار در […]

 

 

گیلنا – دکتر گودرزوند چگینی وی با تاکید بر اینکه رودبار فقط مسیر رفت و برگشت اتوبان نیست، افزود: عده ای شهرستان رودبار را فقط در مسیر رفت و برگشت اتوبان خلاصه می کنند در حالی که این نگاه کاملا تنگ نظرانه و اشتباه است.

به گزارش گیلنا از رودبار، نماینده رودبار در مجلس یازدهم در همایش فعالان میراث فرهنگی و گردشگری این شهرستان، اظهار کرد: بیش از ۳۵ درصد منابع کشور از طریق خدمات جذب می شود که این مهم نشان دهنده اهمیت و جایگاه خدمات است.

دکتر مهرداد گودرزوند چیگینی با اشاره به وسعت و پیشینه تاریخی شهرستان رودبار، گفت: رودبار دارای ۷۲ اثر ثبت شده و ۵ اثر طبیعی ملی است.

وی با تاکید بر اینکه رودبار فقط مسیر رفت و برگشت اتوبان نیست، افزود: عده ای شهرستان رودبار را فقط در مسیر رفت و برگشت اتوبان خلاصه می کنند در حالی که این نگاه کاملا تنگ نظرانه و اشتباه است.

نماینده رودبار، آثار ملی و تاریخی این شهرستان را منحصر به فرد برشمرد و بیان کرد: هر کدام از آثار تاریخی شهرستان رودبار دارای قدمت و پیشینه کهن بوده که می بایست به آن بیشتر پرداخته شود.

دکتر گودرزوند با بیان اینکه رویکرد برون نگری، کشور را در بخش های مختلف به عقب رانده، تصریح کرد: اگر می بینید در جایی از امورات کشور می لنگیم و دچار مشکل هستیم به خاطر رویکرد “برون نگر” بوده، اگر به داخل توجه بیشتری می شد و رویکرد “داخل نگر” داشتیم بسیاری از مشکلات قابل حل بود.

وی در ادامه مطلب فوق، افزود: در شهرستان رودبار در بخش گردشگری و سایر بخش ها هم اگر رویکرد درون نگر حاکم بود، رودبار اکنون با این چالش ها مواجه نبود.

نماینده رودبار با بیان اینکه صنعت گردشگری می تواند اقتصاد و اشتغال کشور و شهرستان را پویا و فعال کند گفت: نگاه زیرساختی در حوزه گردشگری شهرستان رودبار می بایست تقویت شود تا زیرساخت های گردشگری در شهرستان فراهم نباشد نمی توانیم در این حوزه موفق عمل کنیم.

به گفته وی، شهرستان رودبار با این همه عظمت، منابع و پتانسیل، نبود زیرساخت گردشگری در این شهرستان جای تامل است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم با بیان اینکه رودبار جزء شهرستان های مهاجر گریز تبدیل شده، گفت: قبل از زلزله ۶۹ رودبار از شهرستان های مهاجرپذیر بوده اما به دلیل کم کاری های صورت گرفته در حوزه زیرساخت بویژه اشتغال و درآمد پایدار به شهرستان مهاجر گریز تبدیل شده است.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !