امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۱۶:۲۴ - پنج شنبه ۵ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری کارگاه آموزشی ترویجی پیشگیری و اطفاء حریق، مدیریت پسماند خانگی و دامی در روستاهای شهرستان رودبار
      به گزارش گیلنا از رودبار، با پیگیری و برنامه اداره منابع طبیعی و باهماهنگی با ادارات جهادکشاورزی و حفاظت محیط زیست رودبار، کارگاه آموزشی ترویجی پیشگیری و اطفاء حریق و مدیریت پسماند روستا در این شهرستان برگزار شد.   رئیس منابع طبیعی و ابخیزداری رودبار در حاشیه این همایش کارگاهی در گفتگو […]

 

 

 

به گزارش گیلنا از رودبار، با پیگیری و برنامه اداره منابع طبیعی و باهماهنگی با ادارات جهادکشاورزی و حفاظت محیط زیست رودبار، کارگاه آموزشی ترویجی پیشگیری و اطفاء حریق و مدیریت پسماند روستا در این شهرستان برگزار شد.

 

رئیس منابع طبیعی و ابخیزداری رودبار در حاشیه این همایش کارگاهی در گفتگو با خبرنگار گیلنا، با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ترویجی پیشگیری و اطفاء حریق و مدیریت پسماند روستا، اظهار کرد:  در این کارگاه، انواع آتش سوزی ها، نحوه پیشگیری و روشهای مختلف اطفاء حریق ها درمحیطهای طبیعی و باغات و محاوط مردم به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

دکتر علی امیدی با تاکید بر آموزش محور بودن جلسات، گفت:  در مورد چالش های دیگر منابع طبیعی شامل فروش اراضی ملی، تصرفات غیرمجاز، قاچاق چوب و دامداری غیرمجاز و بدون پروانه چرا ، رهنمودهای کارشناسی آموزش داده شد و در بخش پرسش و پاسخ نیز نظرات شرکت کنندگان جهت برنامه ریزی آینده دریافت گردید و پاسخ های قانونی ارائه شد.

به گفته وی، در بخش مدیریت پسماند روستایی، مهندس آجنگان تولیدکننده کرم خاکی مخصوص زباله تر، درباره مراحل تفکیک زباله، ایجاد محیط زیست کرم خاکی برای تبدیل زباله به کود و کمپوست توضیحاتی را ارائه داد و مقرر شد تا هرخانوار روستایی محیط کشت تبدیل زباله را آماده نموده و با تهیه کرم خاکی، فرایند تبدیل زباله به کود در کلیه روستاها آغاز شود.

رئیس منابع طبیعی رودبار همچنین گفت؛ در ادامه کارگاه آموزشی، کارشناسان جهادکشاورزی در مورد اهمیت عدم تغییرکاربری اراضی زراعی، توضیحات کاملی را ارائه نمودند و کارشناس اداره حفاظت محیط زیست نیز در باره اهمیت مدییت پسماندهای شهری و روستایی و رعایت سایر الزامات محیط زیستی آموزش مبسوطی را به شرکت کنندگان انتقال دادند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !