امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۰۰:۱۵ - چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار رودبار:
رودبار در وضعیت “زرد” کرونا/ خودمان را با این بیماری تطبیق دهیم
    گیلنا – فرماندار رودبار با اشاره به تاکیدات رئیس جمهوری و استاندار و ستادهای ملی و استانی مدیریت و مبارزه با کرونا، تصریح کرد: باید به گونه ای عمل کنیم که خودمان را با این بیماری تطبیق دهیم. به گزارش گیلنا از رودبار، محمد صالح ضیایی در نشست ستاد مبارزه و مقابله با […]

 

 

گیلنا – فرماندار رودبار با اشاره به تاکیدات رئیس جمهوری و استاندار و ستادهای ملی و استانی مدیریت و مبارزه با کرونا، تصریح کرد: باید به گونه ای عمل کنیم که خودمان را با این بیماری تطبیق دهیم.

به گزارش گیلنا از رودبار، محمد صالح ضیایی در نشست ستاد مبارزه و مقابله با کرونا و کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رودبار، اظهار کرد: رودبار به دلیل تردد مسافران رشت-قزوین در مرکز کانون شیوع کرونا قرار دارد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی الزامی است.

وی نظافت سطح شهر را یکی از وظایف اصلی شهرداران برشمرد و بیان کرد:با توجه به شروع فصل گرما و شیوع کرونا باید تمام نهرها، جوی ها و مسیرهای آب پاکسازی شوند.

فرماندار رودبار با اشاره به تاکیدات رئیس جمهوری و استاندار و ستادهای ملی و استانی مدیریت و مبارزه با کرونا، تصریح کرد: باید به گونه ای عمل کنیم که خودمان را با این بیماری تطبیق دهیم.

ضیایی با اشاره به کشتارهای غیر مجاز دام در ارتفاعات و نگرانی احتمال شیوع بیماریهای مشترک انسان و دام گفت: دستگاههای ذیربط اعم از شبکه بهداشت و درمان و دامپزشکی با هماهنگی بخشداران و مردم برنامه ریزی و اهتمام لازم را داشته باشند.

وی همچنین لزوم استفاده از بنرها و تراکت و دیگر شیوه های اطلاع رسانی را جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی مورد تاکید قرار داد.

فرماندار رودبار با تاکید بر اینکه دهیاران هم همانند شهرداران اقدامات بهداشتی را مراعات و از آسیب پذیری بکاهند، گفت: رستورانها و هتل ها بازدید و نظارت مستمر شوند، صمت و بهداشت و درمان و تعزیرات واحدهای صنفی مسیر اصلی را نظارت کنند تا با حساسیت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی را مراعات کنند و واحدهای بوم گردی هم توسط میراث فرهنگی جهت نظافت و رعایت مسائل بهداشتی با همکاری خانه های بهداشت نظارت شوند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !