امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۳۹:۴۹ - چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا مطرح کرد:
مشارکت بیش از ۵ هزار پیمانکار با قرارگاه خاتم در اجرای پروژه ها
گیلنا — فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به اینکه ایجاد رفاه برای مردم اولویت این قرارگاه است، گفت: بیش از پنج هزار پیمانکار با قرارگاه خاتم در اجرای پروژه ها همکاری دارند. به گزارش گیلنا از رشت، سعید محمد  در مراسم آغاز همکاری شورای شهر و شهرداری رشت با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا […]

گیلنا — فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به اینکه ایجاد رفاه برای مردم اولویت این قرارگاه است، گفت: بیش از پنج هزار پیمانکار با قرارگاه خاتم در اجرای پروژه ها همکاری دارند.

مشارکت بیش از ۵ هزار پیمانکار با قرارگاه خاتم در اجرای پروژه ها

به گزارش گیلنا از رشت، سعید محمد  در مراسم آغاز همکاری شورای شهر و شهرداری رشت با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در تالار گفتگوی شهرداری، اظهار کرد: در سال‌های اخیر قرارگاه خاتم با اقدامات خود نشان داده که با تکیه بر توان داخلی می‌توانیم زمینه عمران و آبادانی در کشور را فراهم کنیم.

وی با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های در دست ساخت قرارگاه خاتم در سراسر کشور، افزود: در استان تهران بسیاری از پروژه‌هایی که زمینه تسهیل زندگی مردم را فراهم می‌کند از سوی این قرارگاه اجرایی شده است.

سردار محمد با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا مربوط به سپاه پاسداران است، ادامه داد: بیش از پنج هزار پیمانکار در اجرای پروژه‌های مربوط به این قرارگاه در سطح کشور مشارکت دارند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان اینکه فراهم کردن رفاه حال مردم یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این قرارگاه است، گفت: به رغم فشار و کمبود منابع مالی پروژه‌های عمرانی در حال اجرا است و قرارگاه خاتم تلاش کرده در اجرای طرح‌ها برای بهره گیری از بخش خصوصی یک ظرفیت سازی انجام دهد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های استان گیلان با توجه به موقعیت جغرافیایی، بیان کرد: گیلان در بخش‌های گردشگری و کشاورزی ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید با برنامه ریزی درست از آن برای توسعه استان استفاده شود.

اجرای ۲۴ پروژه توسط قرارگاه خاتم در استان گیلان

محمد با بیان اینکه فقر و مشکلات استان گیلان در پوشش سر سبز آن نهفته است، گفت: برای بهره گیری از این ظرفیت‌ها مدیریت حرف اول را می‌زند، باید بدانیم که چگونه از ظرفیت‌های هر منطقه استفاده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم در استان گیلان در حال اجرای ۲۴ پروژه است، گفت: اتصال راه آهن رشت – آستارا، سد پلرود، اتصال ره آهن رشت به بندر کاسپین تعدادی از طرح‌های در دست اجرا توسط این قرارگاه در استان گیلان است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا همچنین به مشارکت برای اجرای پنج پروژه شهر رشت با همکاری شورا و شهرداری نیز اشاره کرد و افزود: در زمینه حل مشکلات دو رودخانه زرجوب و گوهر رود نیز رایزنی‌هایی انجام شده است.

وی ادامه داد: در حوزه طرح‌های بیمارستانی نیز مقرر شده تا پروژه نیمه تمام این بخش نیز توسط قرارگاه خاتم الانبیا اجرایی شود

محمد با تأکید بر اینکه همدلی و همکاری مسئولان و مردم منطقه سبب تسریع در اجرای پروژه‌ها خواهد شد، گفت: قطعاً برای اجرای پروژه‌ها تأمین منابع مالی با مشکلاتی همراه خواهد بود. ساماندهی دو رودخانه شهر رشت به هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در صورت عدم توجه به این بخش سال به سال شاهد افزایش هزینه‌ها خواهیم بود.

کد خبر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !