امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۰۴:۱۶ - یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه:
مسئولین “لباس شهرت” به تن نکنند
گیلنا – رضایی پوشیدن لباس شهرت برای مسؤولین و مردم را جایز ندانست و گفت: بزرگان و امامان معصوم پوشیدن لباسی که فرد مؤمن و انسان را انگشت‌نما کرده و متناسب با شأن یک فرد نباشد جایز نمی‌دانند.   به گزارش گیلنا  از لنگرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رضایی  در مراسم تودیع و معارفه مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه […]

گیلنا – رضایی پوشیدن لباس شهرت برای مسؤولین و مردم را جایز ندانست و گفت: بزرگان و امامان معصوم پوشیدن لباسی که فرد مؤمن و انسان را انگشت‌نما کرده و متناسب با شأن یک فرد نباشد جایز نمی‌دانند.

لباس شهرت برای مسؤولین جایز نیست

به گزارش گیلنا  از لنگرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رضایی  در مراسم تودیع و معارفه مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود در حسینیه این تیپ با بیان اینکه شیعه باید آراستگی در ظاهر و باطن خود را حفظ کند، اظهار کرد: کسی که خود را شیعه حضرت علی (ع) معرفی می‌کند باید بداند ظاهر انسان نشان‌دهنده باطن اوست و کسی که آراستگی در ظاهر دارد باطنش هم با پاکی و زیبایی همراه است.

وی با اشاره به روایتی از امام جعفر صادق (ع) در خصوص ظاهر انسان گفت: دوستداران اهل‌بیت باید حلال و حرام را رعایت و ظاهرش نشان‌دهنده باطنش باشد لذا باید به این نکته توجه کرد که ظاهر هر فرد مؤمنی نشان‌دهنده دین و باطن او بوده و باید برای حضور در محضر پروردگار لباس مناسبی بپوشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه با اذعان به اینکه سخن انسان نشان‌دهنده عقل انسان است، تصریح کرد: فرد مؤمن و پرهیزکار باید در سخنانش بسیار دقت کند تا آبروی کسی را نبرده و به کسی تهمت ناروا نزند زیرا بنا بر احادیث و روایات مختلف از بزرگان اسلام، حرف و سخن هر فردی نشان‌دهنده عقل او می‌باشد.

رضایی پوشیدن لباس شهرت برای مسؤولین و مردم را جایز ندانست و بیان کرد: بزرگان و امامان معصوم پوشیدن لباسی که فرد مؤمن و انسان را انگشت‌نما کرده و متناسب با شأن یک فرد نباشد جایز نمی‌دانند زیرا وقتی لباس تغییر می‌کند درواقع فرهنگ جامعه در حال تغییر است.

وی ظاهر و باطن انسان را به هم مرتبط باهم عنوان کرد و گفت: کسی که ادعا دارد باطنش تغییر کرده درواقع ابتدا باید ظاهر خود را تغییر دهد در غیر این صورت باطن انسان تغییر نمی‌کند.

 حجت‌الاسلام یعقوب نمازی با حکم مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه به‌عنوان مسؤول جدید نمایندگی ولی‌فقیه تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان منصوب شد و از خدمات حجت‌الاسلام احسان الله محمدی تقدیر شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام محمدی نیز به‌عنوان مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قدس گیلان منصوب شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !