امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۱۳:۱۲ - یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
“دفاع مقدس” الگوی برتر مدیریت انقلابی در کشور است
گیلنا – رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با اشاره به اینکه الگوی برتر مدیریت انقلابی با اطاعت مطلق از ولی‌فقیه حاصل می‌شود، گفت: دوران دفاع مقدس بیانگر الگو برتر مدیریت انقلابی در کشور است. به گزارش  گیلنا از رشت، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در […]

گیلنا – رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با اشاره به اینکه الگوی برتر مدیریت انقلابی با اطاعت مطلق از ولی‌فقیه حاصل می‌شود، گفت: دوران دفاع مقدس بیانگر الگو برتر مدیریت انقلابی در کشور است.

دفاع مقدس الگوی برتر مدیریت انقلابی در کشور است

به گزارش  گیلنا از رشت، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در سالن اجتماعات شهدای ناجا در رشت برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه حفظ آثار و فرهنگ دفاع مقدس کار سختی است، اظهار کرد: برای این کار باید جهادی عمل کرد و در غیر این صورت محقق نمی‌شود.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به اینکه ۳۰ هزار شهید و جانباز و آزاده تعداد کمی نیست، افزود: برای کار جهادی باید کار برای خدا باشد و در کار جهادی باید از حالت معمولی بیشتر کار شود.

وی با اشاره به اینکه در کار جهادی موانع جزو کار است، بیان کرد: دفاع مقدس را همین مردم با تلاش‌های جهادی به پیروزی رساندند و مسؤولان نیز باید روحیه جهادی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سرهنگ بایرامی در مسؤولیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع بسیار خوب ظاهر شدند، گفت: بدون تردید سرهنگ بایرامی منشأ اثر خیر در کشور می‌شود و سرهنگ مصطفی پور نیز در مجموعه حفظ آثار موفق ظاهر می‌شود.

در برابر زورگویی دشمنان انقلاب ایستاده‌ایم

فرمانده ناوگان چهارم شمال کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه هرچه که امروز داریم از رشادت‌های دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال است که در برابر زورگویی دشمنان انقلاب ایستاده‌ایم.

عبدالوهاب طاهری با اشاره به اینکه بیگانگان با ایران هراسی به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند، افزود: در سفرهای برون‌مرزی نیروی دریایی، کینه‌توزی دشمنان علیه ایران اسلامی به‌وضوح قابل‌مشاهده است.

وی با بیان اینکه مجموعه ارتش همواره پشتیبان برنامه‌های بنیاد حفظ آثار است، گفت: امنیت امروز انقلاب اسلامی مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

دفاع مقدس الگو برتر مدیریت انقلابی در کشور است

مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه رشادت‌های رزمندگان گیلانی، استان را جزو سه استان برتر کشور کرده است، اظهار کرد: استان گیلان بیش از ۹۷ هزار رزمنده، ۲۴ هزار جانباز، دو هزار و ۶۴۰ آزاده، هشت هزار شهید و ۲۲ شهید مدافع حرم دارد.

سرهنگ عباس بایرامی با اشاره به اینکه الگوی برتر مدیریت انقلابی با اطاعت مطلق از ولی‌فقیه حاصل می‌شود، افزود: دوران دفاع مقدس بیانگر الگو برتر مدیریت انقلابی در کشور است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنج است، گفت: هنوز تمامی ابعاد دفاع مقدس برای ما کشف نشده و باید در این زمینه مطالعات بیشتری انجام شود.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با اشاره به اینکه پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس گیلان با تبعیت از باغ‌موزه کرمان در حال اجرایی شدن است، بیان کرد: پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس گیلان پروژه بسیار بزرگی است که در سه فاز در حال اجرایی شدن است.

بایرامی با بیان اینکه اعتباری بالغ‌بر پنج میلیارد تومان از طریق بودجه سفرهای استانی به مجموعه باغ‌موزه دفاع مقدس اختصاص‌یافته، افزود: مبلغ ۱۳ میلیارد تومان دیگر نیز از طریق استاندار گیلان در مرحله پرداخت به مجموعه باغ‌موزه دفاع مقدس است.

اراده رزمندگان، ما را درنبرد هشت سال دفاع مقدس پیروز کرد

معاون سیاسی استاندار گیلان نیز با اشاره به اینکه آموزش‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس خیلی کوتاه بود، اظهار کرد: رزمندگان ما با همین آموزش‌های کوتاه در یک جنگ نابرابر در مقابل نیروهای بعث عراق ایستادند.

قاسم نژاد با بیان اینکه اراده رزمندگان، ما را درنبرد هشت سال دفاع مقدس پیروز کرد، افزود: شرایط امروز ما با شرایط هشت سال دفاع مقدس اصلاً قابل‌مقایسه نیست.

وی با اشاره به اینکه شبیخون فرهنگی و تحریم‌های شکننده برنامه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب است، گفت: ایران اسلامی در این ایام تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

سرهنگ حسین مصطفی پور، مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان نیز با بیان اینکه نیازمند یاری تمامی تلاشگران حوزه دفاع مقدس هستم، اظهار کرد: تلاش در حوزه دفاع مقدس بدون تردید ارزشمند و اثرگذار خواهد بود.

در انتهای این مراسم ضمن تکریم از تلاش‌های سرهنگ عباس بایرامی مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، سرهنگ حسین مصطفی پور به‌عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان منصوب و عباس بایرامی به عنوان رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس منصوب شد./فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !