امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۹:۵۲:۵۵ - یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس شرکت گاز رودبار:
“گازرسانی رودبار” در مسیر توسعه/ همراهی دلسوزانه مردم ستودنی است
        به گزارش گیلنا از رودبار، ادارات خدمات رسان نقش مهمی در ایجاد آرامش اجتماعی ایفا می کنند. خدمات رسانی به موقع، رعایت انضباط اجتماعی، تکریم ارباب رجوع و همچنین تلاش برای رضایتمندی مشتریان شاخصه هایی است که می تواند یک نهاد خدمات رسان در بین مردم، محبوب کند. یکی از این […]

 

 

 

 

به گزارش گیلنا از رودبار، ادارات خدمات رسان نقش مهمی در ایجاد آرامش اجتماعی ایفا می کنند. خدمات رسانی به موقع، رعایت انضباط اجتماعی، تکریم ارباب رجوع و همچنین تلاش برای رضایتمندی مشتریان شاخصه هایی است که می تواند یک نهاد خدمات رسان در بین مردم، محبوب کند.

یکی از این ارگان های خدماتی؛ شرکت گاز است، که نقش پررنگی در جلب آرامش جامعه و رضایمندی اجتماعی دارد. نعمت گاز از ارزشمندترین خدماتی است که امروزه با مشقت های فراوان به صورت شعله های زیبارنگ به دست مردم می رسد و گاهاً بسیاری از مردم در نقاط دوردست، بخاطر صعب العبور بودن، از این نعمت بی بهره می مانند.

استفاده درست و بهینه از انرژی ها بویژه گاز از نکات مهم و حائز اهمیت است که مردم باید به آن جامه عمل بپوشانند تا خادمینشان در ادارات خدمات رسان بتوانند تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های مطمئن تری برای تامین این انرژی ها داشته باشند.

رئیس شرکت گاز رودبار در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، با تقدیر از  صرفه جویی مردم در مصرف گاز بویژه در فصل سرد سال، اظهار کرد؛ با یاری مردم خوشبختانه در زمستان گذشته یک بار هم قطعی گاز در شهرستان رودبار نداشتیم؛ این مهم نشان دهند درک بالا و فرهنگ غنی مردم این شهرستان است که جا دارد از این تریبون از همراهی دلسوزانه مردم و مسئولین در بحران های مختلف تشکر بکنم.

بهمن اصغری طلب با بیان اینکه با سه مقوله “زیرساخت، منابع انسانی و توسعه” فعالیت را در رودبار را کلید زدم، گفت؛ در بخش “زیرساخت” در سال گذشته ۱۶ روستای شهرستان رودبار گازرسانی شد و در صدد هستیم در سال جاری چهار روستای دیگر نیز گازرسانی شود.

وی از شبکه گذاری قریب ۱۱۶ هزار متر لوله گاز در سال گذشته خبر داد و افزود؛ در راستای تقویت زیرساخت؛ ۲۳۰۴ انشعاب گاز و ۲۲۶۹ مورد مشترک در سال گذشته به سامانه اضافه شد و در مجموعه ۴۲ هزار مشترک گاز در شهرستان داریم.

رئیس شرکت گاز شهرستان رودبار با اشاره به اعتبار ۱۷ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت، توسعه و تعمیر و نگهداری گازرسانی این شهرستان در سال گذشته، گفت: انتظار داریم مردم عزیز با پرداخت به موقع گازبهای خود ما را در تامین اعتبار توسعه، زیرساخت و تعمیر و نگهداری سالجاری همراهی کنند.

اصغری طلب با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح مقاوم سازی حوزه گازرسانی، بیان کرد؛ در سال گذشته گاز آغوزبن، گلدیان و طلابر را با مقاوم سازی، بهبود کیفیت دادیم و در همین راستا در سال گذشته  رینگ رستم آباد، دارستان و رودبار به اجرا در آوردیم.

به گفته وی، پروژه مقاوم سازی شهر منجیل که چندین سال روی زمین مانده بود را با تلاش همکاران به اتمام رساندیم، که این طرح کار ارزشمندی بود و پروژه پرس افقی و مقاوم سازی روبروی بیمارستان ولی عصر بعد از ۱۵ سال، در سال ۹۹ انجام وبه بهره برداری رسید.

رئیس شرکت گاز رودبار با بیان اینکه پروژه تعویض ایستگاه واحد گازی نیروگاه شهید بهشتی لوشان و مقاوم سازی آن با هزینه حدود دو میلیارد تومان در حال اجرا می باشد که بزودی به بهره برداری می رسد، گفت؛ وسعت و پراکندگی شهرستان رودبار روند خدمات رسانی را کُند می کند اما این بدین منظور نیست که از تلاشمان در راستای خدمات دهی به مردمان عزیز شهرستان غافل شویم.

اصغری طلب از تعداد ۳۸ مورد رانش شبکه گاز در این شهرستان و بهینه سازی آنها خبر داد و بیان کرد: به جهت خادثه خیر بودن شهرستان رودبار، شبکه انتقال گاز مدام در معرض خطر هستند که ترمیم و بازسازی این شبکه ها کار راحتی نیست.

وی به اقدامات دیگر شرکت گاز در شهرستان رودبار اشاره کرد و افزود: در سال گذشته تعداد۴۲۹ مورد انشعاب پراکنده در شهرستان نصب کردیم.

رئیس شرکت گاز شهرستان رودبار با بیان اینکه برای تامین گاز شهرستان مشکلی وجود ندارد، گفت: علیرغم دارا بودن دو شرکت سیمان خزر و نیروگاه برق لوشان بعنوان قطب های صنعتی گیلان و بالا بودن سرانه مصرف گاز این دو شرکت، خوشبختانه برای تامین گاز مورد نیاز مردم مشکلی نداریم.

اصغری طلب از تعمیرات اساسی ۲۵ ایستگاه گازرسانی در شهرستان خبر داد و یادآور شد: در سال گذشته به علت آماده به کار بودن ایستگاه ها، خوشبختانه هیچ قطعی گاز نداشتیم.

به گفته وی، ۱۰۵ نیروی انسانی به طور مستقیم با شرکت گاز جهت خدمات رسانی با مردم در فعالیت هستند.

رئیس شرکت گاز رودبار از ۶هزار ۲۰۰ متر آسفال و مرمت محورها در سالجاری خبر داد و بیان کرد: محورهایی که در زمان اجرای پوژه تخریب شده، مرمت و بازسازی خواهد شد.

اصغری طلب با بیان اینکه تلاش می کنیم نصب کنتورها در کمتر از ۴۸ ساعت صورت گیرد، گفت؛ در برخی مواقع مشترکین مدارک مورد نیاز را تکمیل نکرده و در تشکیل پرونده با پیمانکار همکاری لازم را ندارند.

وی با اشاره به استفاده غیر مجاز گاز در برخی روستاهای شهرستان، اضافه کرد: به مردم توصیه می کنیم که از روش درست از گاز استفاده کنند گاها مشاهده شده در برخی روستاهای شهرستان افراد مستقیم از علمک و بدون کنتور، اقدام به مصرف گاز می کنند که این اقدام بسیار خطرناک و حادثه آفرین است.

رئیس شرکت گاز شهرستان رودبار با بیان اینکه پیمانکار توسعه زیر ساخت، پیمانکار شبکه و انشعابات پیمانکار نصب کنتور در شهرستان مشغول انجام وظیفه هستند، گفت: پیشخوانهای دولت نیز برای ارائه خدمات در هر شهر مشخص و شروع بکار نموده اند  از شهروندان و روستائیان محترم در خواست می شود کارهای خود را از دفاتر پیشخوان پیگیری کنند.

اصغری طلب در پایان ضمن قدردانی از همراهی دلسوزانه مردم، از تلاش ها و همراهی نماینده، فرماندار، ائمه جمعه، نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج،  بخشداران، روسای ادارات و نهادها، شهرداران و دهیاران تقدیر و تشکر نمود.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !