امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۵۴:۵۴ - شنبه ۳۱ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس دادگستری رودبار:
عده ای تمایل دارند “معدن رستم آباد” به هر قیمتی راه بیافتد
    به گزارش گیلنا از رودبار، کمیته صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی با حضور نماینده رودبار، رئیس دادگستری، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، دادستان و جمعی از روسای ادارات شهرستان در سالن اجتماعات دادگستری رودبار برگزار شد. رئیس دادگستری رودبار در کمیته صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی در سالن اجتماعات […]

 

 

به گزارش گیلنا از رودبار، کمیته صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی با حضور نماینده رودبار، رئیس دادگستری، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، دادستان و جمعی از روسای ادارات شهرستان در سالن اجتماعات دادگستری رودبار برگزار شد.

رئیس دادگستری رودبار در کمیته صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی در سالن اجتماعات دادگستری این شهرستان، اظهار کرد: رودبار به علت داشتن وسعت و پراکندگی زیاد بعنوان یکی از مهمترین نقاط دارای اراضی ملی و منابع طبیعی در گیلان مطرح است.

نادر اکبری با تاکید بر حفظ صیانت از جنگل ها و اراضی ملی، گفت؛ همه نسبت به حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی مسئولیم.

به گفته وی، جلوگیری از قاچاق چوب و تخریب جنگل ها و مراتع خط قرمز کمیته صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی است.

رئیس دادگستری رودبار با اشاره به چالش جدی پسماند در شهرستان، تصریح کرد: متولیان امر باید طوری برنامه ریزی کنند تا مسئله پسماند و زباله در شهرستان رودبار به منابع طبیعی و محیط زیست آسیب نرساند.

اکبری با تصریح بر اینکه در حوزه معادن، رودبار با مشکل جدی مواجه است، گفت: معادن تمام زیرساخت های شهرستان رودبار را تخریب کرده است بدون آنکه نفعی برای این شهرستان داشته باشد.

وی از توقیف یک معدن در شهرستان رودبار خبر داد و افزود: معدن خرشک در بخش رحمت آباد و بلوکات رودبار به علت تخلف و همچنین نارضایتی عموم توقیف شد.

رئیس دادگستری رودبار با اشاره به برخی شیطنت های رسانه ای علیه دستگاه قضایی در این شهرستان، تاکید کرد: با قاطعیت موضوعات را پیگیری می کنیم و از این حاشیه ها هیچ ابایی نداریم.

اکبری با  اشاره به معضلات دو معدن در رستم آباد، بیان کرد: صدور مجوز برداشت ۱۵ ساله برای معادنی در رستم آباد همچون معدن گرمابه کش و معدن مجاور آن بدون وجود راه دسترسی از جمله مشکلات معادن شهرستان است

وی با اشاره به نتایج و تبعات فعالیت معدن مورد نظر ایجاد گرد وغبار، از بین رفتن زیرساخت‌ها و پوشش گیاهی در رستم آباد، افزود: بازدیدهای مختلف مسئولین استانی، نتیجه ای چون نامناسب بودن مکان مورد نظر برای احداث معدن را حاصل شده است، اما عده ای تمایل دارند به هر قیمتی، آن معدن راه بیافتد.

رئیس دادگستری رودبار با بیان اینکه برخی ادارات تلاش می کنند مشکل بهره بردار معدن رستم آباد را  به هر قیمتی شده حل کنند، گفت: متاسفانه برخی ادارات بدون توجه به حقوق مردم برای زندگی می گویند “صیانت از حقوق بهره بردار معدنی جزء رسالت ماست”.

اکبری با تاکید بر جدیت دستگاه قضا در احقاق حقوق عامه، تصریح کرد: مجموعه دادگستری در این امور مصلحت مردم و جامعه را در نظر می گیرد نه صلاح یک شخص را.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !