امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۴۱:۰۹ - پنج شنبه ۲۹ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان خبر داد
۴هکتار از جنگل‌های گیلان در آتش سوخت
گیلنا – فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: ۳۷هزار و ۷۰۰مترمربع از این جنگل ها در شهرستان رضوانشهر، ۲هزار مترمربع در هفت دغنان صومعه سرا و ۳۰۰مترمربع نیز در فَتَلک دولت آباد رودبار در آتش سوخت. به گزارش گیلنا از رودبار فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: ۳۷هزار و […]

گیلنا – فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: ۳۷هزار و ۷۰۰مترمربع از این جنگل ها در شهرستان رضوانشهر، ۲هزار مترمربع در هفت دغنان صومعه سرا و ۳۰۰مترمربع نیز در فَتَلک دولت آباد رودبار در آتش سوخت.

به گزارش گیلنا از رودبار فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: ۳۷هزار و ۷۰۰مترمربع از این جنگل ها در شهرستان رضوانشهر، ۲هزار مترمربع در هفت دغنان صومعه سرا و ۳۰۰مترمربع نیز در فَتَلک دولت آباد رودبار در آتش سوخت.

سرهنگ محمد قربانی افزود: این آتش سوزی ها با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری، نیروهای شرکت جنگل های شفارود، بسیج، سپاه و اهالی منطقه مهار شد.

وی با بیان اینکه علت این آتش سوزی ها در دست بررسی است افزود: یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با شماره ۱۵۰۴ بشکل شبانه روزی آماده دریافت گزارشهای مربوط به آتش سوزی جنگل ها و مراتع است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !