امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۳۵:۲۲ - سه شنبه ۲۰ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل ارشاد گیلان:
سینمای جوان نیازمند مدیریت پویا و با انگیزه است
گیلنا – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره اینکه حذف هنرمندان گیلانی از سینمای ایران این حوزه را بی هویت می کند، گفت: سینمای جوان نیازمند مدیریت پویا و با انگیزه است. به گزارش گیلنا از رشت، فیروز فاضلی در مراسم تجلیل از فیلم سازان جوان گیلانی در سالم جلسات اداره کل ارشاد […]

گیلنا – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره اینکه حذف هنرمندان گیلانی از سینمای ایران این حوزه را بی هویت می کند، گفت: سینمای جوان نیازمند مدیریت پویا و با انگیزه است.

سینمای جوان نیازمند مدیریت پویا و با انگیزه است

به گزارش گیلنا از رشت، فیروز فاضلی در مراسم تجلیل از فیلم سازان جوان گیلانی در سالم جلسات اداره کل ارشاد با تأکید بر اینکه جوانان هنرمند باید آرمان‌های خود را دنبال کنند، اظهار کرد: واژه هنر در آثار افلاطون به عنوان «تخنه» مطرح می‌شود و دو نوع برخورد با آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه تکنیک‌ها آموختی است اما بخش‌های که دارای ضرب آهنگ به درون هنرمندان بستگی دارد، افزود: وجود همین تفاوت‌ها سبب زیبای کار می‌شود نبود آن و تنها کپی برداری هنرمند را به مرحله انتهایی کار خود می‌رساند.

مدیرکل ارشاد گیلان با اشاره به اینکه حذف هنرمندان گیلانی از سینمای ایران سبب می‌شود که سینمایی ایران بی معنا و بدون هویت شود، گفت: هر مجموع با نقد پویا می‌شود زیرا نقد هم سبب نزدیکی هنرمندان به دنیا واقعی شده و هم مسئولان و متولیان را به پیگیری بیشتر برای رفع مشکلات هنرمندان ترغیب می‌کند.

وی با بیان اینکه در امور سینمایی همراهی و تعامل خوبی وجود دارد، گفت: اداره کل ارشاد گیلان همیشه تلاش کرده از تمام زیر مجموعه خود به ویژه هنرمندان حمایت‌های لازم را انجام دهد و همچنان نیز برای رفع مشکلات این حوزه تلاش خواهد کرد.

فاضلی با تأکید بر اینکه سینمای جوان نیازمند مدیریت پویا و جوان است، تصریح کرد: وجود اختلاف سلیقه، نقد و انتقاد در سینماگران جوان امری طبیعی و در راستای رشد این حوزه است.

وی با بیان اینکه مرحله اکران فیلم‌های تولیدی در داخل استان با توجه به وجود دو سالن نمایش سخت است، گفت: ظرفیت‌های بالای هنری استان سبب شده همیشه برای نمایش آثار در این دو سالن رقابت وجود دارد.

مدیر کل ارشاد گیلان با اشاره به اینکه می‌توانیم در این زمینه از ظرفیت سینمای جوان استان استفاده کنیم، اظهار کرد: در بحث برگزاری جشنواره‌ها ما حمایت‌ها و تلاش‌های لازم انجام خواهیم داد.

وی به موضوع اطلاع رسانی و رسانه‌ای کردن آثار تولید شده، به ظرفیت‌های گیلان در بخش رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: در این حوزه با مشکلی مواجه نیستیم و می‌توانیم از ظرفیت فعالان رسانه‌ای گیلان بهره گیری شویم.

فاضلی با تأکید بر اینکه دیدن شدن ذات هنر است و هنرمندان نیازمند معرفی آثار تولیدی خود برای ادامه مسیر هستند، ادامه داد: این یک موضوعی فطرتی در همه انسان به ویژه هنرمندان است که در این بخش نیز ما حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه برای جلب حمایت‌های دستگاهی از سوی اداره کل ارشاد قطعاً پیگیری‌های لازم انجام می‌شود، گفت: حمایت از هنرمندان وظیفه اداره کل ارشاد به عنوان متولی حوزه فرهنگی و هنری است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !