امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۱۵:۴۵ - شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل هواشناسی گیلان:
کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوای گیلان/ باران می بارد
گیلنا- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان گیلان از بارش باران، احتمال وقوع رعد و برق و کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دمای هوای این استان از امروز تا چند روز آینده خبر داد. به گزارش گیلنا، محمد دادرس  اشاره به ورود سامانه بارشی از بامداد امروز به استان […]

گیلنا- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان گیلان از بارش باران، احتمال وقوع رعد و برق و کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دمای هوای این استان از امروز تا چند روز آینده خبر داد.

کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوای گیلان/ باران می بارد

به گزارش گیلنا، محمد دادرس  اشاره به ورود سامانه بارشی از بامداد امروز به استان گیلان، گفت: با بررسی الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی در چند روز آینده شاهد بارش باران در گیلان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در این مدت دمای هوای استان نیز ۵ تا ۱۰ درجه کاهش می یابد، افزود: احتمال وقوع رعد و برق، وزش باد و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

دادرس از شهروندان و مسافران خواست تا برای جلوگیری از هرگونه حادثه ای از قرار گرفتن در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند، گفت: سامانه ناپایداری هوا به تدریج روز دوشنبه از گیلان خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه آسمان شهر رشت مرکز استان نیز در حال حاضر کمی تا نیمه ابری، بتدریج با افزایش ابر و وزش باد و در برخی از ساعات شاهد رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است، ادامه داد: دمای هوای شهر رشت مرکز استان گیلان نیز در حال حاضر ۲۷ درجه سانتیگراد و بیشینه رطوبت نیز ۹۸ درصد است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه دریای خزر نیز در این مدت برای انجام فعالیت های مرتبط نامناسب است، افزود: بیشینه ارتفاع موج دریا برای امروز ۱.۵ متر پیش بینی شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !