امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۳۲:۱۳ - یکشنبه ۱۸ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس سازمان صمت گیلان تأکید کرد:
مخالفت شدید از تغییر کاربری در حوزه تولید و صنعت گیلان
گیلنا – رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه هدف ما رونق تولید و حفظ اشتغال استان است، گفت: مخالف هر گونه تغییر کاربری در حوزه تولید و صنعت گیلان هستیم. به گزارش گیلنا از رشت، فرهاد دلق پوش در جلسه کمیسیون کارگری ویژه بررسی چالش‌های شرکت ایران پوپلین تأکید کرد: به هیچ عنوان […]

گیلنا – رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه هدف ما رونق تولید و حفظ اشتغال استان است، گفت: مخالف هر گونه تغییر کاربری در حوزه تولید و صنعت گیلان هستیم.

مخالف هر گونه تغییر کاربری در حوزه تولید و صنعت گیلان هستیم

به گزارش گیلنا از رشت، فرهاد دلق پوش در جلسه کمیسیون کارگری ویژه بررسی چالش‌های شرکت ایران پوپلین تأکید کرد: به هیچ عنوان به تغییر کاربری این واحد صنعتی مجوز داده نخواهد شد.

وی با بیان اینکه این برنده هویت و تاریخ نساجی ایران و استان گیلان است، افزود: در صورتی که سهامداران به دنبال تغییر کاربری این واحد صنعتی باشند هیچ مجوزی صادر نخواهد شد.

رئیس سازمان صمت گیلان با تأکید بر حمایت از سهامداران در راستای تقویت و رفع مشکلات این واحد صنعتی، گفت: می‌توانیم از طریق کارگروه رفع موانع تولید و یا در قالب اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ برای تولید بهتر و پویایی این شرکت کمک و حمایت‌های لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه به عنوان متولی تولید و تجارت استان گیلان هدف ما استمرار فعالیت و حفظ اشتغال این واحد صنعتی است، تصریح کرد: در سال جهش تولید، مخالف هر گونه تغییر کاربری در حوزه تولید و صنعت هستیم.

دلق پوش با اشاره به اینکه متأسفانه واردات بی رویه و همچنین تک نرخی شدن ارزش در دهه ۸۰ آسیب‌های بسیاری به عرصه نساجی کشور وارد کرده است، ادامه داد: جلوگیری شدید از قاچاق کالا باید در دستور کار قرار گیرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !