امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۵۱:۱۵ - شنبه ۱۷ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتقاد نماینده رودبار از برخی تخلفات اداری و پارتی بازی ها در ادارات گیلان
گیلنا – نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی گریزی هم به برخی تخلفات اداری و پارتی بازی ها در ادارات استان زد و گفت؛ روابط غیر اداری و پارتی بازی از جمله مشکلات فضای اداری استان گیلان است که باید از فضای اداری شهرستان رودبار پاک شود. به گزارش گیلنا از رودبار، دکتر مهرداد گودرزوند […]

گیلنا – نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی گریزی هم به برخی تخلفات اداری و پارتی بازی ها در ادارات استان زد و گفت؛ روابط غیر اداری و پارتی بازی از جمله مشکلات فضای اداری استان گیلان است که باید از فضای اداری شهرستان رودبار پاک شود.

به گزارش گیلنا از رودبار، دکتر مهرداد گودرزوند چگینی در شورای ادارای شهرستان رودبار که با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولین شهرستان در سالن سینما زیتون این شهرستان برگزار شد، ضمن قدردانی از مشارکت بیش از ۷۳ درصدی مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد؛ از دوم اسفند در جریان فعالیت دستگاه های اجرایی شهرستان قرار گرفتم.

وی با تصریح بر اینکه رودبار ظرفیت های مغفول مانده بسیار زیادی دارد، افزود؛ انتخابات تمام شد، محور ما باید کار باشد، برایم اینکه چه کسی رای داده و رای نداده هیچ فرقی نمی کند ملاک و ارزیابی من کاری است که در رودبار صورت می پذیرد و معتقدم رودبار الان باید با رودبار ۴ سال دیگر متفاوت باشد.

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از مشکلات و چالش ها در این شهرستان گفت؛ وجود مشکلات و موانع در سطح شهرستان مبنی بر این نیست که در گذشته اقدامات مناسبی انجام نشده است.

دکتر چگینی با بیان اینکه با هدف تغییر مدیران روی کار نیامده ام، تصریح کرد؛ مدیری که ساعت ۸ صبح بیاید و ساعت ۲ بعد از ظهر به خانه برود به درد شهرستان نمی خورد، ملاک ارزیابی بنده کار، عدم شکایت و نارضایتی مردم از مدیران ادارات است.

به گفته وی هیچ اداره ای تنها با هدف ارائه حقوق به کارمندان تاسیس نمی شود، هدف ارائه “خدمات به مردم” است.

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی گریزی هم به برخی تخلفات اداری و پارتی بازی ها در ادارات استان زد و گفت؛ روابط غیر اداری و پارتی بازی از جمله مشکلات فضای اداری استان گیلان است که باید از فضای اداری شهرستان رودبار پاک شود.

چگینی با تاکید بر رعایت ضوابط اداری و اولویت قرار دادن خدمات رسانی به مردم از سوی ادارات، گفت؛ در کار با هیچ کسی تعارف ندارم، به هیچ کسی بدهکار نیستم اما به انقلاب، نظام و مردم بدهکارم.

وی در ادامه با اشاره به چالش بزرگ معادن شهرستان رودبار، یادآور شد؛۷۰ درصد از منابع معدنی گیلان در شهرستان رودبار وجود دارد که در حال از بین رفتن می باشد.

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه مشکلاتی را که قادر به حل آن ها در سطح استانی نباشم در سطح ملی پیگیری می کنم گفت؛ مسیر چهار سال آینده مسیر شهدا و مسیر شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !