امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۴۰:۵۵ - جمعه ۱۶ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس منابع طبیعی رودبار خبر داد؛
ممانعت از ورود آفرودسواران به ییلاقات رودبار/ مردم همیار طبیعت باشند
        گیلنا – رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار از ممانعت از ورود آفروردسواران به ییلاقات این شهرستان خبر داد. دکتر علی امیدی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، اظهار کرد؛ شهرستان رودبار دارای طبیعت متنوعی از مراتع، مراتع مشجر، جنگلها و بیشه های طبیعی و نیزارهای حاشیه رودخانه ها است […]

 

 

 

 

گیلنا رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار از ممانعت از ورود آفروردسواران به ییلاقات این شهرستان خبر داد.

دکتر علی امیدی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، اظهار کرد؛ شهرستان رودبار دارای طبیعت متنوعی از مراتع، مراتع مشجر، جنگلها و بیشه های طبیعی و نیزارهای حاشیه رودخانه ها است که با گرم شدن هوا، فوق العاده مستعد آتش سوزی هستند.بخصوص در روزهای اخیر که با خشک شدن علفها، حاشیه جاده ها، خطر آتش سوزی افزایش یافته است لذا از کلیه شهروندان عزیز رودباری و مسافرین طبیعت دوست درخواست عاجل داریم که قدر طبیعت، این سرمایه ملی و بین المللی را بدانیم.

وی با اشاره به نقش مشارکتی و اثرگذار مردم در حفظ منابع طبیعی، افزود؛ در صورت مشاهده تخلف از ناحیه هر فردی، حتما مشخصات متخلف، شماره پلاک خودرو و تصویر متخلف را به شماره تلفن ۰۹۱۱۳۳۴۶۶۲۳ با تلفن، پیامک، پیام رسان های مجازی اطلاع رسانی کنید.

رئیس منابع طبیعی رودبار با بیان اینکه مردم همیار طبیعت باشند، گفت؛  وسعت و پراکندگی شهرستان رودبار از یک سو و محدودیت نیروی انسانی از سوی دیگر سبب شده تا نتوانیم عرصه های منابع طبیعی شهرستان را پوشش دهیم و لذا برای حفاظت بهتر منابع طبیعی و عرصه های جنگلی و جلوگیری از تخریب، نیاز مبرم به نقش مشارکتی مردم داریم.

امیدی همچنین با اشاره به حضور گروه های آفرودسوار به مناطق ییلاقی شهرستان، از ممانعت این گروه ها به این مناطق خبر داد و بیان کرد؛ در روزهای گذشته از ورود خودروهای آفرود سوار به سلانسر، آسمانسرا، درفک  و دیگر مناطق ییلاقی جلوگیری شده است و از عموم مردم شریف شهرستان رودبار  می خواهیم با مشاهده این خودروها در مناطق ییلاقی؛ یا  در جلوگیری از تردد خودروهای آفرود در داخل مراتع و جنگلها را داریم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !