امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۵۴:۱۷ - جمعه ۱۶ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رودبار:
سرنوشت مجلس دهم درس عبرتی برای مجلس یازدهم /”خط امامی بودن ” شعار نیست/ قیام ۱۵ خرداد گیلان فراموش شد
    گیلنا- امام جمعه رودبار با اشاره به شروع انقلابی مجلس یازدهم، گفت؛ سرنوشت مجلس دهم باید درس عبرتی برای مجلس یازدهم شود.     به گزارش گیلنا از رودبار، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن  سیدمحمدی در خطبه های نماز جمعه رودبار در مصلی امام خمینی   (ره) این شهر اظهار کرد؛ صبر و بردباری […]

 

 

گیلنا- امام جمعه رودبار با اشاره به شروع انقلابی مجلس یازدهم، گفت؛ سرنوشت مجلس دهم باید درس عبرتی برای مجلس یازدهم شود.

 

 

به گزارش گیلنا از رودبار، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن  سیدمحمدی در خطبه های نماز جمعه رودبار در مصلی امام خمینی   (ره) این شهر اظهار کرد؛ صبر و بردباری و تلاش برای پیشرفت و توسعه از نشانه های افراد اهل تقواست.

وی با تقدیر از تلاش های کادر درمانی در ایام سخت کرونایی و همچنین قدردانی از مردم جهن رعایت پروتکل های بهداشتی و همگام شدن با کادر درمانی، افزود؛ عده ای به این پروتکل ها اعتقادی نداشتند و با عدم رعایت مسائل بهداشتی، باعث چالش بزرگ برای خود و دیگران شدند.

امام جمعه رودبار با اشاره به گرامیداشت ایام حزن و اندوه ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، به تبیین شاخصه های “خط امام” بودن پرداخت و بیان کرد: “خط امامی بودن ” شعار نیست؛ بسیاری افراد برای رسیدن به جایگاه و منصب، شعار خط امامی می دهند ولی “خط امامی” نیستند.

سیدمحمدی با بیان اینکه شعار و عمل برخی افراد در محور “خط امامی بودن” فرسنگ ها فاصله دارد، گفت؛ عده ای شعار خط امام می دهند اما با ولایت فقیه زاویه دارند و به رای مردم اعتقاد ندارند، این افراد در “خط امام” نیستند.

وی، گریزی هم به حوادث فته۸۸ و ساختارشکنی برخی سران فتنه زد و یادآور شد؛ در فتنه ۸۸ و بعد از آن خون های زیادی ریخته شد که مسببین این حوادث باید پاسخ خون های ریخته شده را بدهند.

امام جمعه رودبار، استکبارستیزی را یکی دیگر از شاخصه های مهم خط امامی بودن برشمرد و بیان کرد؛ عده ای با شعارهای مخملی و آراسته، تمایل شدیدی به مذاکره با آمریکای مستکبر نشان می دهند، که با روش، منش و خط امام در تناقض است.

سیدمحمدی با تاکید بر تعامل با جهان، گفت؛ ما با جهان مشکل نداریم، ما با جهان خواران قهریم و هیچ وقت هم آشتی نخواهیم کرد.

وی با اشاره به قیام ۱۵ خرداد ۱۲۹۹ توسط گیلانیان غیور به رهبری میرزا کوچک خان جنگلی، افزود؛ متاسفانه قیام ۱۵ خرداد گیلان فراموش شد و حتی صدا و سیما و رسانه ها هم به آن نپرداختند.

امام جمعه رودبار با اشاره به شروع انقلابی مجلس یازدهم، گفت؛ سرنوشت مجلس دهم باید درس عبرتی برای مجلس یازدهم شود.

سیدمحمدی با اشاره به حضور نفتکش های ایرانی به ونزوئلا، این موفقیت را موجب رخ نمایی توازن قدرت ایران در بین ابرقدرت ها برشمرد و بیان کرد؛ عده ای می گویند موفقیت حضور نفتکش های ایرانی به ونزوئلا  حاصل موفقیت برجام است؛  چرا حرف مفتی می زنید ؟ توازن قدرت ایران از راه اقتدار موشکی بدست آمده است نه دنیای مذاکره، سیاست و برجام.

وی با اشاره به شعله خشم آمریکایی ها از تبعیض نژادی دولت مردان و رژیم آمریکا؛ افزود؛ به تعبیر امامین انقلاب؛  داریم “به فروپاشی آمریکا” نزدیک می شویم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !