امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۳۲:۲۹ - چهارشنبه ۱۴ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس اورژانس گیلان:
تصادف زنجیره ای در منجیل ۱۴ کشته و مصدوم بر جای گذاشت
گیلنا- رئیس اورژانس گیلان با اشاره به وقوع تصادف زنجیره ای در اتوبان منجیل در محدوده ورودی تونل، گفت: بر اثر این تصادف ۱۳ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد. به گزارش گیلنا از رودبار، پیمان اسدی با اشاره به گزارش وقوع تصادف زنجیره‌ای در ساعت ۴:۳۴ بامداد امروز (چهارشنبه) به مرکز فوریت‌های پزشکی […]

گیلنا- رئیس اورژانس گیلان با اشاره به وقوع تصادف زنجیره ای در اتوبان منجیل در محدوده ورودی تونل، گفت: بر اثر این تصادف ۱۳ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد.

تصادف زنجیره ای در منجیل یک کشته و ۱۳ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش گیلنا از رودبار، پیمان اسدی با اشاره به گزارش وقوع تصادف زنجیره‌ای در ساعت ۴:۳۴ بامداد امروز (چهارشنبه) به مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵، اظهار کرد: به محض دریافت این گزارش تیم‌های فوریت‌های پزشکی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تصادف زنجیره‌ای در اتوبان منجیل و در محدوده ورودی تونل رخ داده است، افزود: تیم‌های فوریت‌های پزشکی از پایگاه‌های منجیل، لوشان و رودبار به محل اعزام شدند.

اسدی با اشاره به اینکه با حضور تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی وضعیت مصدومان بررسی شد، گفت: پس از انجام عملیات‌های پیش بیمارستانی مصدومان برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به بیمارستان ولیعصر رودبار منتقل شدند.

وی ادامه داد: متأسفانه بر اثر این حادثه ۱۳ نفر مصدوم و یک نفر به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

لازم به ذکر است؛ در این حادثه دو دستگاه اتوبوس، یک دستگاه خودرو سمند، یک دستگاه پژو، یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پراید در اتوبان منجیل، ورودی تونل ۱۳ به هم برخورد کردند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !