گیلنا – طی حکمی از سوی نادر جهان‌آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، «صغری شاد» به سمت ریاست آموزش و پرورش شهرستان شفت منصوب شد.

 

به گزارش گیلنا از شفت،  طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، «صغری شاد» به سمت ریاست آموزش و پرورش شهرستان شفت منصوب شد.

نادر جهان‌آرای در مراسم معارفه «صغری شاد» به ریاست اداره آموزش و پرورش شفت با اشاره به سیاست‌های دولت در استفاده بهینه از ظرفیت های جوانان و بانوان اظهار داشت: یکی از مصادیق بارز توسعه نیروی انسانی است و تقویت جایگاه جوانان و نقش بانوان در مدیریت آموزشی از راهبردهای دولت است.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۳ ماه گذشته با تقویت بهره گیری از قابلیت های جوانان، سن مدیران آموزش و پرورش استان ۵ سال کاهش یافته است. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تقدیر از حسن امیدزاده معلم فداکار شفتی اظهار داشت: شفت در پهنه گیلان بالاترین میزان جمعیت روستا نشین را دارد که باید نسبت به کاهش محرومیت های آموزشی اهتمام داشته باشیم.

صغری شاد رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان شفت دارای مدرک لیسانس امور تربیتی و ۲۵ سال سابقه کاری است. وی پیش از این به مدت دو سال معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شفت را برعهده داشت.