امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۵۳:۲۸ - پنج شنبه ۸ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس منابع طبیعی رودبار خبر داد؛
قاچاقچیان حرفه ای خورگام رودبار در دام قانون
      گیلنا – رئیس منابع طبیعی رودبار از دستگیری قاچاقچیان چوب در این شهرستان خبر داد   دکتر علی امیدی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، با اعلام این خبر اظهار کرد؛ مامورین منابع طبیعی و نیروی انتظامی شهرستان رودبار در جاده ییلاقی بره بن بخش خورگام، بعد از تعقیب و گریز […]

 

 

 

گیلنا – رئیس منابع طبیعی رودبار از دستگیری قاچاقچیان چوب در این شهرستان خبر داد

 

دکتر علی امیدی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، با اعلام این خبر اظهار کرد؛ مامورین منابع طبیعی و نیروی انتظامی شهرستان رودبار در جاده ییلاقی بره بن بخش خورگام، بعد از تعقیب و گریز زیاد، موفق به توقیف خودرو چوب قاچاق بمیزان یک و نیم تن از جنس راش و ممرز شدند.

وی همچنین ادامه داد؛ در این عملیات دو نفر قاچاقچی حرفه ای که اقدام به حمله با سلاح سرد چاقو به سمت مامورین کرده بودند، دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردیده و خودرو قاچاق توقیف شد.

رئیس منابع طبیعی رودبار با بیان اینکه دو قاچاقچی دستگیر شده، دوران محکومیت زندان را بخاطر تخلفات گذشته طی  می کردند و در مرخصی  به سر می بردند، گفت؛ تحقیقات بیشتر در مورد تعداد درختان قطع شده ادامه داشته و با تکمیل پرونده به مرجع محترم قضایی تسلیم خواهد شد.

امیدی با تقدیر از تلاش های تیم عملیاتی نیروی انتظامی بره سر و منابع طبیعی واحد بره سر که علیرغم درگیری مسلحانه، بدون خسارت وارده موفق به دستگیری متخلفین حرفه ای شدند، بیان کرد؛ ارزش چوب آلات مکشوفه بمیزان بیست میلیون ریال برآورد شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !