امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۱۳:۱۰ - پنج شنبه ۸ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان:
مهرواره فرهنگی هنری «لبخند بهارانه» برگزیدگان خود را شناخت
گیلنا- مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به معرفی برگزیدگان مهرواره فرهنگی هنری «لبخند بهارانه»، گفت: ۱۷ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند. به گزارش گیلنا از رشت اسفندیار ضیایی با اشاره به معرفی برگزیدگان این مهرواره فرهنگی و هنری «لبخند بهارانه»، اظهار کرد: این مهرواره در آستانه سال ۹۹ و به منظور […]

گیلنا- مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به معرفی برگزیدگان مهرواره فرهنگی هنری «لبخند بهارانه»، گفت: ۱۷ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

مهرواره فرهنگی هنری «لبخند بهارانه» برگزیدگان خود را شناخت

به گزارش گیلنا از رشت اسفندیار ضیایی با اشاره به معرفی برگزیدگان این مهرواره فرهنگی و هنری «لبخند بهارانه»، اظهار کرد: این مهرواره در آستانه سال ۹۹ و به منظور نشاط بخشی به جامعه و آشناسازی هرچه بیشتر مخاطبان با نقش سلامتی و تندرستی در ایجاد حس شادی و رضایتمندی و همچنین، ضرورت پاسداشت سلامت فردی و اجتماعی در مواجهه با ویروس کرونا برگزار شد.

وی با بیان اینکه «بهداشت فردی»، «امید به زندگی»، «قدرشناسی از جهادگران عرصه سلامت و ایمنی فردی و اجتماعی جامعه» و «نوع دوستی و مسوولیت‌پذیری اجتماعی در مواجهه با بیماری کرونا»، از محورهای موضوعی این رویداد فرهنگی هنری عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۳۰ مخاطب گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال، با بهره‌گیری از تکنیک (روش) آزاد به هنرنمایی پرداخته و با ارسال اثر در زمینه طراحی، نقاشی، عکاسی، کلاژ، چاپ و متن ادبی، در این مهرواره فرهنگی هنری شرکت کردند.

ضیایی ادامه داد: «سیده مریم حسینی کوهی» و «مریم ابراهیمی فر» داوران بخش عکاسی این رویداد فرهنگی هنری با توجه به برجستگی‌های هنری و محتوایی آثار ارسالی، «صدرا آبزن»، «علی‌مرادزاده» از استان گیلان و «ربابه‌کلاتی‌زاده» از استان گلستان را برگزیده این بخش معرفی‌کرد.

وی افزود: «مریم ابراهیمی‌فر» و «خدیجه زحمتکش»، داوران بخش نقاشی این مهرواره نیز آثار «محمد امین حاج‌محمدی»، «حدیثه باقرپور» از گیلان و همایون یوسفی کارخانه» از تهران را به عنوان اثرهای برگزیده نقاشی بخش کودک و «مبینا آمیقی» از استان اصفهان و «طراوت ملکی»، «سیده رونیا صحفی» و «آتنا صفوتی» از گیلان را به عنوان آثار برگزیده نقاشی بخش نوجوان انتخاب کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان ادامه داد: «حمیرا خدابنده» داور بخش ادبی این مهرواره با نگاهی ویژه به شاخصه‌های آثار ارسالی «سجده‌صادق‌زاده»، «سیده زینب حسینی»، «ایلیا صفدری»، «کیهانه ابراهیمی»، «سیده پریناز جعفرزاده» و همچنین، «محمد جواد احمدی» از استان گیلان در این بخش به عنوان نفرات برگزیده انتخاب کرد.

گفتنی است، این مهرواره با بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی و با مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری استان گیلان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهر رشت صورت گرفت و ضمن ارسال لوح سپاس برای تمامی شرکت‌کنندگان، از ۱۷ برگزیده این رویداد فرهنگی‌هنری تجلیل خواهد شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !