امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۱۲:۳۰ - چهارشنبه ۷ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خیز “مجلس یازدهم” برای مقابله با فساد، تبعیض و رانت خواری
گیلنا – نماینده منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم با بیان اینکه مطالبه مردمی، مجلس را وا‌داشته تا با مسائل حساس‌تر برخورد کند، گفت: رئیس مجلس باید با فساد، اشرافی گری، تبعیض و رانت‌خواری مبارزه کند. به گزارش گیلنا از رشت سید علی آقازاده  با برشمردن معیارها و شاخص‌های رئیس در اجلاسیه نخست مجلس یازدهم […]

گیلنا – نماینده منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم با بیان اینکه مطالبه مردمی، مجلس را وا‌داشته تا با مسائل حساس‌تر برخورد کند، گفت: رئیس مجلس باید با فساد، اشرافی گری، تبعیض و رانت‌خواری مبارزه کند.

رئیس مجلس باید با فساد، تبعیض و رانت‌خواری مبارزه کند

به گزارش گیلنا از رشت سید علی آقازاده  با برشمردن معیارها و شاخص‌های رئیس در اجلاسیه نخست مجلس یازدهم اظهار کرد: مردم انتظار به حقی از مجلس دارند و آن مدیریت و عملکرد صحیح آن در تراز انقلاب اسلامی و ظرفیت‌های ملی است.

وی با بیان اینکه مطالبه عمومی و مردمی در انتخابات، رئیس مجلس را وا‌می‌دارد که با مسائل حساس‌تر برخورد، افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی باید روحیاتی و خلقیاتی را که جامعه ما را با مشکلات عدیده روبرو کرده، بر حذر بوده و با فساد، اشرافی گری، تبعیض، رانت‌خواری و باندبازی به‌شدت مبارزه کند.

نماینده منتخب مردم رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه مجلس گذشته نتوانسته با فساد و رانت‌خواری مبارزه کند، گفت: حق مردم است که مجلس متعادل، ضد تبعیض، ضد فساد و ظلم‌ستیز داشته باشند و رئیس مجلس باید در این مسیر سرآمد همگان باشد.

آقازاده با تأکید بر اینکه رئیس مجلس باید به‌تمامی مطالبات مردم مشرف و پاسخگوی نیاز جامعه باشد، تصریح کرد: رئیس مجلس باید با برنامه باشد و با محتوایی فکر کردن و همراهی و همگامی با مردم جایگاه مجلس را به نقطه مطلوب امام و انقلاب بازگرداند.

وی با تأکید بر اینکه رئیس مجلس آینده باید تلاش کند تا خانه ملت را به‌سوی حل مشکلات جامعه سوق دهد، بیان کرد: امروزه تنگ معیشتی، بیکاری، اشتغال و صدها مشکل کوچک و بزرگ دیگر در کشور وجود دارد که باید رئیس و مدیر مجلس بر آن اهتمام ویژه داشته باشد.

نماینده منتخب مردم رشت در خانه ملت با اشاره به اثرگذاری هدفمند رئیس مجلس آینده در صورت انتخاب بارأی قاطع نمایندگان خاطرنشان کرد: اگر رئیس مجلس شورای اسلامی بارأی بالا توسط نمایندگان انتخاب شود می‌تواند در جوامع بین‌المللی، بهبود نظارت داخلی و انجام وظایف محوله بهتر عمل کند./فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !