امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۵۸:۵۴ - سه شنبه ۶ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شاخصه های “مجلس انقلابی” از زبان نماینده منتخب رشت
گیلنا – نماینده منتخب مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دریافت رأی بالا به رئیس مجلس توسط نمایندگان مشروعیت و مقبولیت داخلی و خارجی به ارمغان می‌آورد، گفت: رئیس مجلس باید شاخص انقلابی و مردمی بودن را توأمان داشته باشد. به گزارش گیلنا از رشت، محمدرضا احمدی با اشاره به شاخص‌های […]

گیلنا – نماینده منتخب مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دریافت رأی بالا به رئیس مجلس توسط نمایندگان مشروعیت و مقبولیت داخلی و خارجی به ارمغان می‌آورد، گفت: رئیس مجلس باید شاخص انقلابی و مردمی بودن را توأمان داشته باشد.

به گزارش گیلنا از رشت، محمدرضا احمدی با اشاره به شاخص‌های انتخاب رئیس و هیئت‌رئیسه مجلس اظهار کرد: این افراد باید در جبهه انقلاب بوده و دغدغه معیشت مردم، اشتغال جوانان و اقتصاد کشور را داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه افراد منتخب هیئت‌رئیسه مجلس و خصوصاً رئیس مجلس نباید هیچ ارتباطی با اصحاب فتنه داشته باشند، گفت: افراد منتخب علاوه بر اینکه بایستی برای سیاست داخلی و خارجی برنامه درستی داشته باشند، باید مسیر و راه خود را در خصوص اصحاب فتنه مشخص کنند.

نماینده منتخب مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مجلس ریل‌گذار کشور است، افزود: این ریل باید اصول و مبانی ارزشی، اعتقادی و اولیه انقلاب، اقتدار و اقتصاد کشور را مدنظر قرار دهد و دغدغه وحدت و مردم را داشته و به دنبال جناح‌بازی‌های سیاسی نباشد.

احمدی با ابراز امیدواری از اینکه در سایه وحدت نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، نمای خوبی در داخل و خارج خواهیم داشت، تصریح کرد: ما به دنبال افرادی هستیم که شاخصه‌های انقلابی، مردمی بودن و ترجیح منافع مردم به منافع شخصی را در اولویت قرار دهند و کشور را به همان اقتداری که شهدا به ارمغان آوردند، برسانند.

وی با تأکید بر ضرورت ارتباط ریاست قوه مقننه با سایر قوا در پیشبرد اهداف مردم و مجلس بیان کرد: قوه مقننه باید به‌درستی دولت را ریل‌گذاری کند، منافع مردم باید در این ریل‌گذاری لحاظ شود، مجلس وکیل ملت است نه وکیل دولت، بنابراین نمایندگان منتخب این دوره از مجلس باید نشان دهند که وکلای مردمی هستند که آن‌ها را انتخاب کرده‌اند، البته نباید با سایر قوا سر ناسازگاری داشته باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه درگذشته اشتباهاتی از دولت دیدیم و مجلس یازدهم در رفع این اشتباهات به دولت کمک خواهد کرد، افزود: گاهی برای حل این مشکلات نیاز به انتقاد از دولت داریم و تلاش‌های رئیس مجلس باید این باشد که هیچ فشاری به ملت نیاید و ازنظر اشتغال و معیشت یک زندگی حداقلی برای تمام مردم فراهم شود.

احمدی با بیان اینکه در دوره‌های قبلی مردم از نمایندگان خود رضایت کافی نداشتند و عدم رأی آوردن اکثر نمایندگان در دوره یازدهم مجلس نیز همین عدم رضایت بود، گفت: در این دوره باید به دنبال رفع مشکلات مردم باشیم نه به دنبال خوش‌خدمتی و گرفتن امتیاز از دولت، حتی به قیمت از بین رفتن منافع شخصی خود نمایندگان باید به فکر مردمی باشیم که با امید بستن به منتخبان برای رعایت حقوق آن‌ها و نه دفاع از منافع دولت؛ به نمایندگان رأی داده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان باید با مردم صادق باشند، تصریح کرد: برخی قوانین قطعاً نیاز به بررسی مجدد دارند، البته بیشترین مشکل در نظارت بر اجرای قوانین است، نظارت بر قوانین باید به نفع مردم باشد، ما از مردم رأی گرفتیم که به فکر مردم باشیم نه اینکه اگر مسؤولی قانون را زیر پا گذاشت چشممان را بر روی آن ببندیم.

نماینده منتخب مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دریافت آرای بالای رئیس مجلس توسط نمایندگان مشروعیت و مقبولیت داخلی و خارجی به ارمغان می‌آورد، گفت: پشتوانه آرای بالای رئیس مجلس موجب تأثیرگذاری بیشتر و حمایت بیشتر برای حراست از حقوق مردم خواهد شد و نگاه داخلی و خارجی در تصمیم‌گیری‌ها مؤثر واقع می‌شود.

احمدی با ابراز امیدواری از اینکه در دوره یازدهم مجلس شاهد مجلسی در طراز انقلاب اسلامی هستیم، افزود: مجلس در طراز انقلاب مجلسی است که چشم طمع دشمنان را از نفوذ در داخل کشور کور کرده و دشمن را از چپاولگری ناامید کند و دوستان کشورمان را شاد و امیدوار کند.

وی مجلس در طراز انقلاب را مجلسی دانست که خیال مردم و رهبر از آن راحت باشد و گفت: مردم و رهبر معظم انقلاب باید از تصمیم‌گیری‌های درست مجلس مطمئن باشند و مردم دغدغه نداشته باشند که آیا برجام تصویب می‌شود یا خیر، بلکه مطمئن باشند نمایندگانشان پیرو ولایت هستند و راه شهدا را ادامه می‌دهند همچنین دوستان و دشمنان ایران اسلامی چهارچوب حرکت مجلس را در مسیر انقلاب بدانند./فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !