امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۳۳:۰۵ - پنج شنبه ۱ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس تبلیغات اسلامی رودبار خبر داد؛
تشکیل “قرارگاه قرآنی” در رودبار
    گیلنا – رئیس تبلیغات اسلامی رودبار از تشکیل قرارگاه قرآنی در این شهرستان بخر داد.   حجت الاسلام ابراهیم حاتمی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار با اشاره به تشکیل نشست فعالان قرآنی شهرستان رودبار، اظهار کرد؛ برگزاری این نشست ها به ساماندهی بیشتر فعالان قرآنی شهرستان کمک شایان می کند. وی […]

 

 

گیلنا – رئیس تبلیغات اسلامی رودبار از تشکیل قرارگاه قرآنی در این شهرستان بخر داد.

 

حجت الاسلام ابراهیم حاتمی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار با اشاره به تشکیل نشست فعالان قرآنی شهرستان رودبار، اظهار کرد؛ برگزاری این نشست ها به ساماندهی بیشتر فعالان قرآنی شهرستان کمک شایان می کند.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل قرارگاه قرآنی در شهرستان رودبار، افزود؛ با وجود فعالیت افراد فعال در حوزه قرآن، تشکیل قرارگاه قرآنی می تواند کمک بزرگی به رشد و تعالی این حوزه در شهرستان شود.

رئیس تبلیغات اسلامی رودبار با اشاره به ظرفیت عظیم فضای مجازی و بهره گیری از این ظرفیت در حوزه قرآنی گفت؛ می توان نشست های قرآنی و فعالیت های حوزه قرآنی را به فضای مجازی کشاند و از فضای مجازی برای تقویت روحیه قرآنی در جامعه کمک گرفت.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !