امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۴۲:۴۴ - دوشنبه ۲۹ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رودبار در تولید نهال به “جهش” می رسد
  گیلنا- رئیس منابع طبیعی رودبار از تولید نهال در نهالستان شهشربیجار این شهرستان خبر داد. علی امیدی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار با اشاره به تولید نهال برای توسعه زراعت چوب در بین مردم شهرستان رودبار، اظهار کرد؛علیرغم محدودیت های اعتباری، امسال با هدف “جهش تولید” حدود هفت هزار نهال صنوبر، هیبرید […]

 

گیلنا- رئیس منابع طبیعی رودبار از تولید نهال در نهالستان شهشربیجار این شهرستان خبر داد.

علی امیدی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار با اشاره به تولید نهال برای توسعه زراعت چوب در بین مردم شهرستان رودبار، اظهار کرد؛علیرغم محدودیت های اعتباری، امسال با هدف “جهش تولید” حدود هفت هزار نهال صنوبر، هیبرید آلبا و یوفراتیکا و تبریزی با قلمه گیری تکثیر شد.
وی ببا بیان اینکه رودبار در تولید نهال به “جهش” می رسد، افزود؛ با ایجاد نهالستان در روستای شهربیجار شهرستان رودبار در صدد جهش در تولید نهال و تقویت زراعت چوب در شهرستان هستیم.
رئیس منابع طبیعی رودبار از تولید ۵ هزار اصله نهال در سالجاری خبر داد و بیان کرد؛ با سبز شدن قلمه ها انتظار داریم حداقل پنج هزار نهال خانواده صنوبر تا پایان سالجاری تولید کنیم،که نهالها بین مردم باصفا و طبیعت دوست رودبار توزیع خواهد شد.
امیدی همچنین بیان کرد؛ از بقیه نهالهای تولیدی نیز بعنوان پایه مادری برای قلمه گیری سال بعد استفاده می شود و تصمیم داریم که نهالستان ایجاد شده را بتدریج توسعه ببخشیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !