امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۵۷:۳۹ - پنج شنبه ۲۵ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس شورای اسلامی شهر رودبار؛
قطع راه ارتباطی ۳ محله در رودبار توسط “راه آهن” / از بازارچه زیتون رودبار دفاع می کنیم
      گیلنا- در نشست خبری اعضای شورای اسلامی و شهردار  رودبار  با اصحاب رسانه شهرستان مشکلات مدیریت شهری رودبار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.   به گزارش گیلنا از رودبار،  رئیس شورای اسلامی شهر رودبار در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان، با اشاره به نقش اثرگذار رسانه ها در جامعه اظهار […]

 

 

 

گیلنا- در نشست خبری اعضای شورای اسلامی و شهردار  رودبار  با اصحاب رسانه شهرستان مشکلات مدیریت شهری رودبار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش گیلنا از رودبار،  رئیس شورای اسلامی شهر رودبار در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان، با اشاره به نقش اثرگذار رسانه ها در جامعه اظهار کرد؛ همه باید صداقت را سرلوحه کار قرار دهیم، صداقت برگ برنده هر مسئولی خواهد بود.

مهندس کامران میرزایی، بیان دغدغه  ها و نارسایی ها را از مهم ترین رسالت های جامعه خبری دانست و بیان کرد؛  از اصحاب رسانه در بیان عملکرد و دغدغه ها بهره خواهیم برد و از این قشر زحمت کش انتظار داریم در این زمینه یاری رسان مدیریت شهری باشند.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت شهرستان  بویژه در حوزه اشتغال، افزود؛ کفش گنجه و بسیاری از شرکت ها را با بی مدیریتی از دست دادیم و این موضوعات بسیار نگران کننده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رودبار با اشاره به قدرت اشتعال  زایی و اقتصادمحور بودن بزرگترین بازارچه  زیتون کشور در رودبار، تصریح کرد؛ همه مکلف هستیم برای حفظ اشتغال، اقتصاد و معیشت شهرستان، از بازار زیتون که هزاران نفر را مشغول بکار هستند دفاع کنیم.

میرزایی با بیان اینکه کاری که برای شهرستان عام المنفعه است را نباید به نام خود مصادره کرد، گفت؛ وامدار کسی نیستیم آمده ایم شفاف سازی کنیم.

وی به خسارت های ناشی از احداث راه آهن به مردم رودبار اشاره کرد و افزود؛  راه آهن خساراتی به مردم کلشتر، گلدیان، داکدره و … وارد کرده است، که باید جبران شود.

این عضو شورای اسلامی شهر رودبار با بیان اینکه   ۸ سال تحمل مشکلات در شان مردم نیست، اظهار کرد؛  راه آهن راه ارتباطی ۳ محله در رودبار را از بین برده و از  طرفی پیمانکاران به تعهدات خود پایبند نیستند.

میرزایی با ابراز گله مندی از ساختمان نیمه کاره صداوسیما در رودبار، بیان  کرد؛ صداوسیمای گیلان نسبت به پوشش اخبار رودبار کم لطفی می کند و از سوی دیگر ساختمان نیمه کاره اش در رودبار سال هاست بلاتکلیف مانده است.

 

انعکاس اخبار و مشکلات شهر در سایه صداقت محوری صورت گیرد

سرپرست شهرداری رودبار هم در این نشست خواستار تقویت روحیه همدلی، نشاط و امیدافزایی در بین شهروندان توسط اصحاب رسانه و خبرنگاران شد و بیان کرد؛ انعکاس اخبار و مشکلات شهر در سایه صداقت محوری صورت گیرد کارساز و مفیدبه فایده خواهد بود.

سیدهاشم سیدسرخنی با بیان اینکه مشکلات شهر رودبار را به خوبی می شناسد، گفت؛ تلاش می کنیم با بهره گیری از خرد جمعی، استفاده از ظرفیت نخبگان و همچنین همدلی و هم افزایی با اعضای  شورای  اسلامی  شهر  در راستای توسعه شهری  گام برداریم.

به گفته وی، نقش رسانه ها و خبرنگاران در موفقیت مدیریت شهری و اعتلای زیرساخت های شهر بسیار مهم و حیاتی است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !