امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۲۶:۴۳ - پنج شنبه ۲۵ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده ناوگان شمال:
شهادت پاداش ارزشمند مجاهدت‌های دریادلان “کنارک” بود
گیلنا – فرمانده ناوگان شمال گفت: شهادت، پاداش ارزشمند مجاهدت‌های مومنانه و خدمت خالصانه دریادلان ناو موشک انداز کنارک بود. به گزارش گیلنا از انزلی دریادار دوم عرشه و ستاد عبدالوهاب طاهری در حاشیه مراسم یادبود شهدای رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های شهدای ناو موشک انداز کنارک اظهار کرد: سپید جامگان دریادل با […]

گیلنا – فرمانده ناوگان شمال گفت: شهادت، پاداش ارزشمند مجاهدت‌های مومنانه و خدمت خالصانه دریادلان ناو موشک انداز کنارک بود.

شهادت پاداش ارزشمند مجاهدت‌های دریادلان ناو «کنارک» بود

به گزارش گیلنا از انزلی دریادار دوم عرشه و ستاد عبدالوهاب طاهری در حاشیه مراسم یادبود شهدای رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های شهدای ناو موشک انداز کنارک اظهار کرد: سپید جامگان دریادل با عشق بسیار و بینش عمیق برگرفته از ایمان الهی و حب وطن، پا در مسیر سربازی ولایت و حفاظت از این آب و خاک گذاشته و با پوشیدن جامه سپید نیروی دریایی راهبردی، راه امام حسین (ع) را در پیش گرفته اند.

وی افزود: خون شهدا همواره همچون چشمه جوشان بوده و این جوانان غیور برای افتخار آفرینی کشور خدمت می‌کردند که به فیض عظیم شهادت نائل آمده و آسمانی شدند.

امیر طاهری تاکید کرد: آب، خاک و آسمان میهن اسلامی به پشتوانه جانفشانی و ایثار رزمندگان و خون پاک شهدای همیشه امن است.

فرمانده ناوگان شمال شهادت را پاداش ارزشمند مجاهدت‌های مومنانه و خدمت خالصانه این دریادلان دانست و افزود: شهدای گرانقدر ناو موشک انداز کنارک، عزت خدمت در زیر لوای علوی و پرچمداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در حفاظت از مرزهای آبی و منافع و اقتدار جمهوری اسلامی را برگزیدند.

امیر طاهری ادامه داد: حضور قدرتمندانه این سربازان جان بر کف ولایت در همه صحنه‌های عملیاتی، دلیل بر ولایتمداری و مجاهدت شبانه‌روزی و تضمینی بر بقای نظام مقدس اسلامی و دوام کشور عزیزمان ایران است.

وی ادامه داد: آب و خاک و آسمان ایران اسلامی به پشتوانه مردانگی و ایثار سربازان جان بر کف که پاداشی جز شهادت زیبنده مجاهدت بی مثال آنها نیست، همواره امن و آرام است.

امیر طاهری افزود: استقلال، شرف، دین و همه افتخارات ما از خون پر برکت شهدا است و نیروی دریایی ارتش در منطقه با قدرت برای حفظ انقلاب تلاش می‌کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !